Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Για τη δράση των Ελληνίδων Bloggers....!!!

Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι, αυτές τις μέρες που πέρασαν ασχολήθηκα με τις δημιουργίες για το bazaar που κάνουν τα κορίτσια, οι αγαπημένες μας φίλες Κική και Μαρία...!!! Εγώ και η κόρη μου η Ζέτα αποφασίσαμε να στείλουμε διάφορα πραγματάκια!! 


Από τη Ζέτα...
Και από εμένα....Σκέφτηκα ότι η ανακύκλωση θα με βοηθήσει κ έτσι έφτιαξα αυτά...

κουτιά από ουίσκι...
Πίνακας με σελιδοδείκτη
Βαζάκια από καφέ
Στεφάνι
Κηροπήγιο κοτούλα
Κορνίζα

**Μην ξεχνάτε πως πρέπει να στείλουμε τα πραγματάκια εγκαίρως, ως τις 30 Μαρτίου!! 

Καλό ταξίδι!!
Σας στέλνω πολλά φιλάκια!!!



53 σχόλια:

  1. Ααααααα ΕΦΟΥΛΑ μου!!!!καλη σου μέρα....και εγώ μόλις τα έστηλα με το ταχυδρομειο.....και ετοιμαζω να στήλω και το συρτάρι τις Ρενας...αυτά που κάνατε με την Ζετουλα σου ειναι πολύ όμορφα ...και νομίζω ότι ειναι η προσφορά που μετράει σε τέτοιες περιπτώσεις να βοηθήσουμε όπου μπορούμε...ειμαστε πολλες και είμαστε ενωμενες... φιλακια..πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Εφούλα να είσαι πάντα καλά και να προσφέρεις, απλόχερα!!!! 'Ομορφα όλα και για καλό σκοπό. Μπράβο και στη Ζέτα (τώρα το πήρα είδηση το ταλεντάκι) φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπραβο σας κορίτσια!!
    Όλοι πρέπει να βοηθάμε αυτες τις προσπάθειες!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μάνα και κόρη να φτιάχνουν αυτές τις καλλιτεχνίες
    για έναν τόσο όμορφο σκοπό!
    Μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΑΖΑ ΣΟΥ ΑΠΟ ΚΟΥΤΙΑ ΤΕΛΕΙΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΟΛΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΚΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΩ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΟΛΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ολα υπέροχα, εύχομαι ότι καλύτερο εκεί που τα στέλνεις!!!

    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα αφησω σε ολες το ιδιο μυνημα..στο χωριο μου εχουμε ενα εθιμο..μια κοπελα με το καλαθι στα χερια..κι ενα στεφανακι στα μαλια..πηγαινει στην εκκλησια για να ευλογησει ο Παππουλης τους Πρωτους Σπορους της Γης..σιταρι,κριθαρι κ.α..ετσι νιωθουμε κι εμεις..ερχομαστε στα Σπιτακια σας και παιρνουμε τους ευλογημενους καρπους..να σαι καλα Εφη μου..και στο Ζετακι..υπεροχα..δεν εχω λογια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΑ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΗΛ.
      ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. Ο ΜΟΝΟΣ ΚΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΩ ΤΩΡΑ ΣΤΗΝ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ. ΑΛΛΙΩΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΠΕΡΑΣΕ Η ΩΡΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ........ΦΕΥΓΩ ΠΑΩ.

      Διαγραφή
  9. Α μα είναι πανέμορφα όλα!!!Μπράβο σας!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μαμα και κόρη κανατε θαυματα!Μπραβο κοριτσια, πολύ ωραία όλα!Το καλό να γυρισει σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι όλα υπέροχα!!!!μπράβο σας!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αξιέπαινη η προσπάθεια!Πάω να ενημερωθώ!
    Υπέροχα τα πράγματα που έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έφη μου μπράβο σας...πολύ όμορφα όλα!!! Μου αρέσουν πάρα πολύ..όλαα !!!!! Άντε καλό τους ταξίδι !!!! Τώρα μου θύμισες ότι πρέπει να ετοιμάσω και τα δικά μου !!!! Πολλά φιλάκια!!! Καλό απόγευμα !!! :ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Mπράβο κορίτσια..!!
    Ωραία πρωτοβουλία!!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα κορίτσια μου!!! Άπαιχτα και τα δύο!!! Όλα διπλά να σας τα φέρει... Καλό ταξίδι κι από εμένα! Σας φιλώωωωωω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ.
      ΕΧΟΥΝ ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΣ.
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Oh my!! You make me feel so "international"!! I love your blog and all of your wonderful photos. I'm your newest follower... now if I can just find the translate button... :-)
    Karen
    Ladybug Creek

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπράβο σας Έφη μου!!!Είναι πανέμορφα!!!Είναι υπέροχο αυτό που κάνετε!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. bravooooooooooooooooooooooooooo!!!!
    Πότε τα προλαβαίνεις όλα;
    Θάβεις (εμένα), κογιονάρεις,δημιουργείς, κανεις καλές πράξεις...Είσαι ταλέντο ΨΥΧΟΥΛΑ,να μην πω ψυχάρα και πάρεις ξανά αέρα!!! ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΜΠΡΆΒΟ ΚΟΡΊΤΣΙΑ!!!!!! ΥΠΕΡΟΧΑ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΟΣ! Πολλά φιλάκια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εφακι και Ζετακι μου μπραβο σας!!!! Πανεμορφα ολα !!!!!! Ο σκοπος ειναι ιερος!!!!!Πρεπει να βιαστω!!!
    Παλι τελευταια θα τα στειλω!!!!!Φιλακια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο και στις δυο σας! Πολύ όμορφα τα "καλούδια" σας και σίγουρα θα χαρούν οι φίλες μας!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tο ένα καλύτερο από το άλλο...μπράβο κορίτσια...φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ολα πανέμορφα, πολλά μπράβο και στις δυο σας κορίτσια!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτο θα πει αλληλεγγυη !!!Μπραβο και στις δυο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. μπράβο για τη χειρονομία βρε Εφη!!Τα πραγματάκια σου είναι όμορφα και θα ενθουσιάσουν!!! φιλιά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μπράβο κορίτσια!!!!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπράβο Εφάκι. Τόσο χαρούμενα αυτά που έφτιαξες, είμαι σίγουρη ότι φύγουν αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hi Effie,
    I found your lovely blog through Lu. I love all the cute little beachy crafts!
    Adorable! Nice to meet you!
    New follower,
    Patti from sunny FLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Son adorables los regalitos que has mandado, me encantan todos y las pulseras un amor, besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπράβο σας κορίτσια μου όμορφα!!!Μαμά και κόρη,άξιες και δημιουργικές!!! πανέμορφα όλα όσα φτιάξατε!!!Θα πιάσουν τόπο σίγουρα!!!φιλάκια γλυκούλες μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο Εφούλα, και σε σένα και στην Ζετούλα ! Είναι όλα τους πανέμορφα !!! Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα Έφη, με την τόση ευαισθησία και τη διάθεση προσφοράς!
    Καλά λένε ότι "Το πρόσωπο είναι ο καθρέπτης της ψυχής"!
    Αυτό σε εσένα επιβεβαιώνεται.

    Φιλιά σου πολλά, δώσε και στο κορίτσι μας μερικά.:)
    Ζ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κι εγώ τώρα αυτά δουλεύω, θα τα στείλω με κούριερ να προλάβω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι όλα τόσο όμορφα!!!Μπράβο σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πλουσιότατο το πακέτο σας!!! Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Eφούλα μου όλα είναι τέλεια !!! μπράβο στην μαμα και στην κόρη! είμαι σίγουρη για την επιτυχία!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Beautiful, Amazing work my dear, You are so creative,,Love you sweety :)
    Have fun :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εφη είναι όλα φανταστικά,τόσο διαφορετικά.!!!Μπράβο και στις δυο σας!!!!!Πέρνα απο το σπιτάκι μου όποτε μπορείς για παιχνιδάκι.Φιλιά.!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. μπραβο στη μαμα και στη κορη ειναι ολα πανεμορφα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Έφη,πάντα να έχεις ολα τα καλά και να τα προσφέρεις με αγάπη!
    Πολύ όμορφα τα δωράκια σας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Wonderful work! Nice, beautiful!!! And it's so great that you work together! Have a great weekend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΠΟΛΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ,ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ , ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΑ...........
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Μπράβο και στις δυο σας!!!Αυτό είναι το καλό διαδίκτυο...κι όχι μόνο!Μας άφησες και μια ζωγραφιά στο τέλος...τι είναι αυτό...το εκκλησάκι της Χαράς;Φιλιά πολλά Εφούλα... τα πράγματα που φτιάξατε θα δώσουν χαρά σε πολλούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Μπράβο σας κορίτσια πολύ όμορφα όλα !θα εξαφανιστουν στη στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Μπράβο κορίτσια! Είστε μάνα και κόρη χρυσοχέρες! Μ'αρέσει τόσο πολύ να τα χαζεύω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή