Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Πέμπτη 1 Μαρτίου 2012

Καλό μήνα..!!!!!


Καλό μήνα φίλοι κ φίλες μου!! Ο Μάρτιος μας έφτασε εμπρός βήμα ταχύ, να τον προϋπαντήσουμε παιδιά στην εξοχή….!!! Και μιας κι έχει ακόμα κρύο σας έφτιαξα ένα στεφάνι από ψεύτικα λουλούδια γιατί θα ξεπάγιαζα αν έτρεχα στις εξοχές να μαζέψω αληθινά…. Σας το δείχνω μαζί με ένα κουτί- μπούστο που έφτιαξα..!!


Όταν η φίλη μας Marie Ann έκανε ανάρτηση με την όμορφη κουκλίτσα της και τα υπέροχα επιπλάκια που όλες θαυμάσαμε, εγώ αναρωτιόμουν αν θα βρω τις Barbie μου ανάμεσα στις κούκλες της Ζέτας! Έτσι ένα απόγευμα ανέβηκα στο δώμα και έψαξα μέσα σε κάτι κούτες που έχει η κόρη μου τα παιχνίδια της. Δυστυχώς βρήκα μόνο ένα κεφάλι από τις δικές μου Barbie. Απογοητευμένη  πήρα το κεφάλι, το έλουσα και το έβαλα πάνω σε ένα κομμάτι πηλό που διαμόρφωσα έτσι ώστε να μπει το κεφάλι. Το επόμενο βήμα ήταν η παρουσίαση… Ιδού η Barbie του 1965!!!

Σας φιλώ όλους και όλες!! Καλό μήνα!!!

108 σχόλια:

  1. αχου..απο το 1965..μπραβο σου καρδια μου..τελοια ειναι..και το κουτι..τι ομορφο που το εκανες..ολο ιδεες μου εισαι..αμ το στεφανακι..λες και ειναι αληθινο..ολα μου αρεσαν..να σαι καλα..παντα να μας γεμιζεις τις ψυχες μας με χαρα και γελιο..καλο μηνα..σε φιλω..γλυκα γλυκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ! ΜΟΥ ΤΗΝ ΕΦΕΡΕ Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΦΙΓΟΥΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΡΟΥΧΑ...ΤΟ ΤΖΙΝ ΤΗΣ ΕΙΧΕ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΕΡΜΟΥΑΡ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΟ ΟΠΩΣ ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥΣ.....ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΗ ΧΑΘΗΚΑΝ....ΕΙΧΑ ΑΛΛΑΞΕΙ 3 ΣΠΙΤΙΑ ΠΡΙΝ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 23 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΜΕ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΑΝ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΙΖΑΜΕ ΜΕ ΑΥΤΕΣ...ΕΙΧΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕ ΚΟΝΤΑ ΞΑΝΘΑ ΜΑΛΛΙΑ...
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Εφουλα μου τι ροζουλή ανάρτηση ειναι αυτη?

    Υπεροχα ολα

    Καλα το μπουστο εκπληκτικο!!!!!

    Καλό μήνα κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. TZENH ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ! ΕΙΠΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΛΙΓΟ ΡΟΖ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΟ ΓΚΡΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΥΡΙΕΥΣΕΙ.....
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα και σε σένα!!!! Ελπίζω τα όμορφα τριαντάφυλλα σου να φέρουν την άνοιξη!!!
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα φιλενάδα !!! Χαχαχά !! μ'έκανες και γέλασα με το κεφάλι της Barbie. Γιατί ? διότι έχω κι εγώ δύο-τρία (από άλλες κουκλίτσες !) και σκεφτόμουν ακριβώς πώς να τα στήσω !!!!! Όσο για τις αμέτρητες Barbies της κόρης μου, αυτές είναι όλες φυλαγμένες σ'ένα μπαούλο. Θα τις βγάλω όταν αποκτήσω εγγονή !!! χαχαχα !!
    Πολύ όμορφο έγινε το μπούστο. Καταπληκτική ιδέα!!!
    Ευχαριστούμε και για το πανέμορφο στεφάνι !!!
    Καλό μήνα !! φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ ΜΑΡΙΑΝΝ, ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!!!!ΕΧΩ ΚΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΠΑΛΙΕΣ ΚΟΥΚΛΕΣ....ΘΕΛΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΕΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ...
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    3. Έφη, Ναταλί και Νιόβη, είχες ;Εγώ είχα και έχω ακόμη.Και όχι μόνο κεφάλι. Ολόκληρες.

      Διαγραφή
    4. ΟΧΙ. ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΙΣ ΞΕΡΩ....ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΕΙΧΑΜΕ; ΒΡΕ ΠΩΣ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΑΝΕ ΑΥΤΕΣ; ΒΡΕ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ 80....ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ, ΜΕ ΚΟΥΚΛΕΣ ΘΑ ΠΑΙΖΑΜΕ.....

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα και καλό μήνα!!!Φανταστικά τα λουλούδια σου τα λατρεύω!!!πολύ όμορφη η κουκλίτσα!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλα σου εχω πει οτι εισαι τρομερη!!!!Ακομα γελαω με το κεφαλι!!!!!Καλο μηνα Εφουλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΕΛΑΣ ΦΙΛΕΝΑΔΑ; ΕΓΩ ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ....ΜΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.....
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!

      Διαγραφή
  8. Μου εφτιαξες την διαθεση με αυτα τα τριανταφυλλα!!!Καλο μηνα σου ευχομαι απο την καρδια μου!!
    Οσο για το συλλεκτικο "κεφαλι"..... το εκανες το θαυμα σου.Bρηκε μια θεση που να της αξιζει αυτη η barbie και να μην ειναι καταχωνιασμενη...!!!!φιλια,misirlou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΗΤΑΝ Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ........ΩΣΠΟΥ ΗΡΘΕ Η ΖΕΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΕ.........ΚΛΑΨ ΚΛΑΨ......ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑ ΚΟΥΡΕΨΕΙ...ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΙΣ ΚΟΥΡΕΥΑ....ΜΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ ΠΟΛΥ ΠΑΛΙΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΔΕΙΞΩ.........ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!ΒΡΕ ΜΠΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΟΜΜΩΤΡΙΑ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Φιλενάδα με πρόλαβες, πάνω που θα πέρναγα να σου ευχηθώ καλό μήνα! Μου αρέσει πααααρα πολύ το στεφάνι και το κουτί - μπούστο! Έχεις βάλει και κόπιτσες δεν το πιστεύω!!! Μπράβο φιλενάδα έχεις στυλ και φαντασία!!! Σου στέλνω πολλά φιλάκια και εύχομαι και πάλι καλό μήνα να'χουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΕΝΑΔΑ!!!!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΕΣ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  10. Το στεφάνι πανέμορφο, αλλά το μπούστο με ξετρέλανε!
    Καλό μήνα Εφάκι, ας ελπίσουμε ότι το στεφανάκι σου θα ξορκίσει το κρύο και θα δούμε λίγη Ανοιξη!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ..ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Ο ΠΑΛΙΟΚΑΙΡΟΣ....
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  11. Καλό μήνα,Έφη!
    Μας γλύκανες με τα λουλουδάκια σου,το όμορφο,πρωτότυπο εργάκι και τη γλυκιά κουκλίτσα.
    Χιονίζει πολύ δώ,άσπρισε η φύση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό μήνα Έφη μου.Πολύ όμορφο το κουτί μπούστο.!!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα Εφη μου!
    ΤΙ ωραίο το κουτί-μπουστο, έχει και κόπιτσες!! Χα,χα!
    Η Barbie είναι θησαυρός,φυλαξέ την!Εγώ δεν έχω κανένα παλιο μου παιχνίδι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΝΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΑ ΤΙΣ ΣΟΥΣΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΠΙΤΣΕΣ.....ΑΝΑΠΟΔΑ ΤΙΣ ΟΝΟΜΑΖΑ....Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΔΙΟΡΘΩΝΕ ΠΑΝΤΑ.....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα!Υπέροχα όλα και το κουτί και η κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μη μου πεις ότι υπήρχαν και το '65 Barbie?
    Εγώ γιατί θυμάμαι κάτι τεράστιες που τις στόλιζαν στα κρεβάτια??

    Υπέροχες όμως οι κατασκευές σου!

    Καλό Μηνα με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΙΠΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΦΕΡΝΑΝ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΖΟΥΖΟΥ ΜΟΥ! ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΛΟ ΤΟΥ '65. ΕΜΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝΕ ΑΝΤΕ ΤΟ 67. ΟΧΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ....ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΤΙΣ ΕΧΩ ΠΑΛΙ ΣΕ ΦΩΤΟ. ΘΑ ΣΑΣ ΤΙΣ ΔΕΙΞΩ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΛΟΝ.............
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η ΠΙΟ ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!! ΤΟ ΜΠΟΥΣΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΧΡΩΣΤΑΣ ΜΑΜΑ !!! ΚΟΙΤΑ ΜΗ ΤΟ ΧΑΡΙΣΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΖΕΤΑ....ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΣΟΥ....ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΒΡΕ Η ΚΟΡΜΑΡΑ ΤΗΣ ΚΟΥΚΛΑΣ ΜΟΥ;

      Διαγραφή
  18. Όμορφα τα λουλούδια σου Έφη μου και η κατασκευή σου...αλλά η κούκλα έχει άλλη αξία!!!Όχι μόνο που είναι παλιά αλλά και που κουβαλάει τις αναμνήσεις των παιδικών σου χρόνων...Πρέπει να κρατάμε κάποια πράγματα...δυστυχώς πολλά χάνονται στην πορεία της ζωής μας,μένουν μόνο οι αναμνήσεις.Φιλιά πολλά Εφάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ....ΑΝ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΛΕΕΙ; ΜΕΧΡΙ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΑ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ....ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΡΑΒΗΞΕΙ Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα Έφη μου!!! Τέλεια όλα και εννοείται η Barbie σταθερή αξία μέσα στο χρόνο!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΕΒΑΙΩΣ!!!!!!ΑΥΤΗ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑ.....
      ΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Kαλό μήνα Εφούλα μου!! καλά τα περάσατε στην Κρήτη?? πολύ όμορφη η κουκλίτσα αλλά το κουτί μπούστο είναι όλα τα λεφτά!! φιλάκια φιλενάδα!!! μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΕ .....ΚΑΛΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ.....ΜΕ ΤΟ ΚΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΒΙΚΥΣ ΠΗΓΑΜΕ ΤΕΛΙΚΑ........
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Καλο μηνα Εφη και πιστευω να ερθει η Ανοιξη επιτελους.Η κουκλιτσα ολο ναζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να σου πω την αλήθεια, ενθουσιάστηκα με το κουτί-μπούστο. Καλό μήνα και που θα πάει θα έρθει και η Άνοιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό μήνα, έτσι ευωδιαστό, όπως δείχνει το μπουκέτο των τριαντάφυλλών σου!
    Το στεφάνι και το κουτί, πανέμορφα! Ότι πρέπει για να υποδεχτείς την Άνοιξη!
    Όσο για την Barbie...πολή όμορφη και συγκινητική η ανέυρεσή της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλο μήνα ΕΦΟΥΛΑ μου....και να πουμε και καλώς ώρισες Ανοιξη;;;μπας και την κανουμε να έρθει πιο γρήγορα...χε..χε.. τι λέει η φίλη πιο πανω ;;; ήρθες Κρήτη;;;.......την κουκλα σου την έκανες ΚΟΥΚΛΑ..χι..χιΕΦΟΥΛΑ μου φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΟΥΛΑ ΘΑ ΦΑΣ ΞΥΛΟ.....ΣΕ ΣΕΝΑ ΔΕΝ ΗΡΘΑΜΕ ΚΟΠΑΝΑ; ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΡΩΤΑΝΕ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ......ΑΝΤΕ, ΑΝΤΕ....ΞΕΧΝΑΣ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΟΥΛΑΚΙ!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  25. Δεν είναι τυχαίο που έβαλες τα ροζ τριαντάφυλλα, ε; Για Βarbie, θα μίλαγες..... τι άλλο χρώμα!!!!!
    Εγώ το ’78 με τα λεφτά από τα κάλαντα είχα πάρει την Sindy, αλλά ούτε τρίχα από τα μαλλιά της δεν έχω..... σνιφ σνιφ....
    Το μπούστο που έφτιαξες είναι πάρα πολύ όμορφο, φιλενάδα!!!!
    Καλό μήνα και με το καλό να μπει η άνοιξη!!!!
    Φιλάκια!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! ΚΑΤΑΛΑΒΑ ....ΑΜ ΕΓΩ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΟΥΡΕΥΑ.....ΑΝΤΕ ΜΗΝ ΚΛΑΙΣ ...ΘΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ Ο ΚΑΛΟΣ ΣΟΥ ΜΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΛΑΜΠΑΔΑ!!!!!!! ΑΧΑ ΧΑ! ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. καλό μήναααααααααααααααα....
    και μετά λες για τα δικά μου χρώματα...
    φιλί ανοιξιάτικο...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ ΘΑΡΘΩ.....ΕΧΩ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ ΤΗΝ ΒΕΡΑΝΤΑ ΣΟΥ.....
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  27. Καλό μήνα Εφάκι... το στεφάνι σου πολύ χαρούμενο, η Barbie τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει....
    Αλλά το κουτί - μπούστο με τες ζαρτιέρες, ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ...ΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΛΙΩΣΑΝ; Η ΑΚΟΜΑ;
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  28. Καλο μηνα Εφη μου!Πανεμορφο και ανοιξιατικο το στεφανι σου!Αντε να δουμε θα ερθει η πολυποθητη ανοιξη?Εμεις παντως κανουμε τα παντα!!!Μου αρεσε ιδιαιτερα το μπουστο!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τέλειο το κουτί!!!
    Εσωσες και τη κούκλα,μπράβο!!!!
    Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΤΙ ΤΗΝ ΕΣΩΣΑ...ΑΣΤΑ...ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΑΠΟ ΓΚΙΓΙΟΤΙΝΑ....
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Γι αυτό έχει εξαφανιστεί το συγκεκριμένο -ελληνικό χι χι χι-ποτό από τα ράφια των σούπερ μάρκετς. Τα έχεις προμηθευτεί εσύ και μας τα παρουσιάζεις ένα-ένα!!!!!!!!!!!Καλό μήνα Έφη. Άντε να πάρει λίγο τα πάνω της η ομάδα γιατί........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΝΑΙ....ΤΑ ΗΠΙΑ ΟΛΑ.....ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ; ΧΙΚ, ΧΙΚ....Α! ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Η ΠΕΡΔΙΚΑ....ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΙΝΕΖΙΚΗ ΚΙ ΑΥΤΗ......ΑΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!
    ΣΩΣΩΚΑ, ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. παρα πολύ όμορφα και τι ωραία χρωματα...
    καλό σου μηνα να σαι πάντα καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τέλεια είναι όλα Εφη μου!! Αλλά η κούκλα μπορεί να είναι ασώματη αλλά είναι συλλεκτική!! Καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. και πριν λίγο άκουγα το ροζ...http://www.youtube.com/watch?v=xzobxrK8pbU καλό μήνα γλυκιά μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ωραια η ανθοδεσμη !!!!
    καλο μηνα Εφη να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΤΑ ΡΟΖΑΚΙΑ ΣΟΥ.....ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΑΡΕ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ...ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΕΦΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΤΟ ΜΠΟΥΣΤΟ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΕΦΑΝΙ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΑ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Υπήρχε Barbie το 65? Δεν μπορούσα να το φανταστώ!

    Καλό μήνα Έφη μου, ροζ και τρυφερό όπως τα τριανταφυλλάκια σου και τις τσαχπίνικες κατασκευές σου:-)

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ , ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΤΟ '50. ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ 62-64 ΕΙΔΑ ΤΟ ΜΠΛΟΥΤΖΙΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΠΛΟΥΖΑ ΠΟΥ ΦΟΡΑΓΕ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΦΕΡΑΝΕ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ...ΕΙΧΕ ΚΑΛΟΡΑΜΜΕΝΑ ΦΟΡΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΡΝΤΙΝΑ ΜΕ ΚΑΠΕΛΑΚΙ ΚΑΙ ΟΜΠΡΕΛΛΑ....ΠΟΣΟ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΦΥΛΑΞΑ.....ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΜΠΟΤΑ ΧΑΜΗΛΗ ΣΩΖΕΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΠΟΥΤΣΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΜΟΥ....
      ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ....
      ΜΑΡΓΚΟ ΜΟΥ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Καλημέρα Εφούλα και καλή Άνοιξη!
    Το στεφάνι σου είναι τέλειο,ότι πρέπει γι'αυτήν την εποχή!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΦΗ ΜΟΥ ΑΠΙΘΑΝΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ!!!!! Η BARBIE ΣΟΥ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Απίστευτη η Barbie σου και μελαχρινή!! Κι εγώ έχω ακόμα τις δικές μου!
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά Εφάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΑΓΟΡΙΑ... ΑΜΑ ΕΙΧΕΣ ΚΟΡΗ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΑΝ ΤΙΣ ΕΙΧΕΣ.... ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  41. Καλα, εμενα μου αρεσε πολυ το κοιτι "μπουστο"!!!!!!! Πολυ πρωτοτυπο!!!! Φιλακια πολλα Εφη μου και καλο μηνα σου ευχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλό μήνα Έφη μου !!
    Εντύπωση μου έκανε η barbie η παλιά, με καστανοκόκκινα μαλλάκια!
    Εγώ πρέπει να τις έχω πετάξει όλες. Είχα και Bibibo χχαχαχα και Τζον τζον
    αλλά κι εγώ περισσότερο ξεσπούσα στα μαλλιά της παρά έπαιζα μαζί της!
    Φιλάκια Έφη μου γλυκιά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΕ ΤΙ ΠΑΘΟΣ ΕΙΧΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥΣ; ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΙΔΙΑ............ΜΠΙΜΠΙΜΠΟ ΕΧΕΙ Η ΖΕΤΑ......
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  43. It is all so pretty Effie, especially those roses! Have a wonderful weekend! X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μα εσύ έχεις τη συλλεκτική Barbie!!! Τα κουτάκια σου, πόσο όμορφα τα στόλισες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΡΑΙΑ ΣΥΛΛΟΓΗ...ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ...ΑΣΕ ΜΕ ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ....ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ.....

      Διαγραφή
  45. Άντε!! Να φτιάξει ο καιρός, να μπορούμε να βγούμε να μαζέψουμε λουλούδια!! Καλό μήνα Έφη μου και καλό Σαββατοκύριακο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!
      ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ...ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  46. Τί γλυκό!!! Και η Barbie (έστω και αν δεν ήταν ολόκληρη εξ' αρχής, την έκανες super!), αλλά κυριολεκτικά, λατρέψαμε το μπουστο-κορσέ βάζο... Από το Moulin Rouge... στο σπίτι σας!!! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΥΡΟ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλό Μήνα Εφηηηηη!!!! Με το καλό να σας έρθει η άνοιξη με τα αληθινά λουλούδια. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΥΗ ΜΟΥ! ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΕΣ ΦΩΤΟ. ΕΙΠΑ..ΠΟΙΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;
    Α! ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ! ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΩΤΟ. ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΥΠΕΡ!!!!!!!!ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΣΕ ΑΓΚΑΛΙΑΣΩ! ΑΜΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΒΕΒΑΙΑ.....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ !!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα.Το στεφάνι και το κουτί σου είναι υπέροχα.Μπράβο που έφτιαξες και την κούκλα αλλά το μπουκέτο με τα τριαντάφυλλα Εφη είναι όλα τα λεφτά.!!!!!Φιλιά.!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλο μήνα!!!!Υπεροχα ολα!!
    Αλλα αυτη η κουκλα τελεια ιδεα!!
    Και φυσικα μου εδωσες και σε μενα ιδεα!
    Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ ΜΑΡΙΑΝΝΑ, ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΥΚΛΙΤΣΕΣ ΜΑΣ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΝΙΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ....ΓΙΑ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΟ ΛΕΩ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  52. Καλό μήνα Εφάκι μου!!!
    Να΄ξερες πόσο αγαπώ τις κούκλες! Πόσο χαίρομαι που τις βλέπω!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή