Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Ανοιξιάτικα εργόχειρα...

Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι, όπως σας έχω ξαναπεί, οι αναρτήσεις μου που έχουν τις περισσότερες προβολές Παγκοσμίως είναι αυτές με τα εργόχειρα! Σήμερα λοιπόν θα σας δείξω μερικά από αυτά...!! Τα κέντησα πριν πολλά χρόνια και είναι λίγο "ταλαιπωρημένα" από τα πλυσίματα και την φθορά του χρόνου....












Σας δίνω και αυτά τα σχέδια μιας και ξέρω πως σας αρέσουν τα καπελάκια...!!




Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους και όλες!! Φιλάκια!

67 σχόλια:

  1. Τι ωραία παραδοσιακά,κεντήματα και σχέδια!!
    Μπράβο Εφούλα!!
    Καλά να περνάς!..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα εργοχειρα σου ειναι πολυ υπεροχα !μπραβο χρυσοχερα!
    Καλο απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τι ταλαιπωρημένα λες??
    Μια χαρά τα διατηρείς Εφάκι, κουφετάκια!!
    Και είναι όλα πανέμορφα!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφα Εφάκι μου, μένουν για μια ζωή!
    Να ξέρεις πόσα έχω κάνει, αλλά τα παιδιά δεν τα βάζουν. Μόνον εγώ.
    Κι ακόμα κεντάω και πλέκω, απλώς γιατί μου αρέσει πάρα πολύ!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτά είναι εργόχειρα!!! Γειά στα χέρια σου!!!!
    Φιλιά πολλά!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά, όταν τα προσέχεις, όσο και να τα πλύνεις μένουν αναλείωτα στον χρόνο!!!!! Έχω κι εγώ πόσα από αυτά που μου έπλεξαν και κέντησαν η γιαγιά και η μάνα μου και τα προσέχω σαν τα μάτια μου!!!!!! Δεν χάνουν την αξία τους Ποτέ!!!!!
    Πανέμορφα, Εφάκι μου!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο και καλό μήνα!!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφα είναι!
    Ποιός κάθεται τώρα με τον Γκούγκλη να κάνει τέτοια
    να'ξερες πόσα μερόνυχτα έχω φάει πάνω σε κεντίδια και τώρα κοσμούν τα συρτάρια της ντουλάπας!

    Εσύ στόλισες κιόλας για Πάσχα
    Μπράβο νοικοκυρά μου!

    Καλό ΠΣΚ με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφα τα σεμεδάκια και το πλεκτό μαξιλαράκι επίσης!μόνο που είναι χειροποίητα φτάνει!
    Καλό βράδυ Έφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαχρονική αξία!!!Πανέρμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία τα εργοχειρά σου,έχω κι εγώ μπόλικα αλλά είδα και κάτι άλλο που έχουμε κοινό,το ξύλινο παγκάκι χιχιχι!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφα! Μόνο με μεγάλο θαυμασμό μπορεί να τα δει κανείς αυτά τα εργόχειρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλα τα λεω εγω πως εισαι χρυσοχερα!!!! Το μαξιλαρακι μου εκλεψε την καρδια!!!!! Αραγε συνεχιζεις να κεντας και τωρα?
    Φιλακια πολλα Εφακη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μόλις ειδα τα όμορφά σου ..κεντήματα ΕΦΟΥΛΑ μου και ...τι ανακάλυψα...δεν θα το πιστέψεις....αυτό το όμορφο σεμε με τα πολλα λουλουδια το έχω κεντήσει και εγώ...χι..χι.. τα μεγάλα πνέυματα συναντιόνται φιλεναδα... αλλα επιδή η κορη μου εκεινον τον καιρό παντρευόταν... το έφιαξα..ταπεζομαντηλο βάζοντας ανάμεσα πλεχτα λουλουδακια... και το βάλαμε..στο νυφοστόλι...λέμε για 25 χρόνια πίσω....ειναι όμως πανέμορφα...για στα χέρια σου ΕΦΟΥΛΑ..μου... φιλακια..πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έφη μου,μόλις γύρισα από το χωριό μας-έχουμε ακόμη εκκρεμότητες πολλές-και ήρθα επισκεψούλα-αχ,αυτά τα όμορφα,παραδοσιακά κεντήματα και πλεκτά-έχεις τον τρόπο να τα αναδεικνύεις,στο έχω ξαναπεί-υπέροχα είναι σε συνδυασμό με τη ζωγραφική σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφα!!!! Έκανες τόση δουλειά, βρε θηρίο; Έχω κι' εγώ κάνα δυο τραπεζομάντιλα που τα άρχιζα με τεράστιο ενθουσιασμό και όταν έφτανα στα μισά, τα παρατούσα και τα τελείωνε η μαμά μου!!!! Ανεπρόκοπη, παιδί μου, η φιλενάδα σου.......
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξαιρετικά !!!! φιλενάδα...τα έστρωσεςβλέπωτα ανοιξιάτικα!!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή είσαι και του λόγου σου.....μπόλικα μεροκάματο στη βελόνα βλέπω μικρό πτωχό μου κορίτσι.....πανέμορφα και πραγματικά ανοιξιάτικα.....φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφα όλα τα εργόχειρά σου Έφη μου γλυκειά και χρυσοχέρα !!! Κομψοτεχνήματα όλα !!! Ξετρελάθηκα και με το παραλιακό σου σπιτάκι και με όλα τα καλλιτεχνήματά σου και τις διακοσμήσεις σου !!! Πολύ όμορφη η αυλή σου !!! Όμορφα καλοκαιρινά απογεύματα εύχομαι !!!Σου ανταποδίδω τα φιλιά !!! Καλό σ/κοοοο !!! :ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αν είναι η γυναίκα χρυσοχέρα μη την φοβάσαι!!! Άξια κυρία μου, με τα κεντήματα σου...με τις ζωγραφιές σου...με τους κήπους...με τις κατασκευές!!! Για τι να πρωτοπαινέψω...Εγώ το τελευταίο σεμεδάκι το έχω...ζωγραφίσει!Απίστευτο;Δεν έχω να σας δείξω φωτογραφίες που έχω ζωγραφίσει το λουλούδι σε τοίχο σπιτιού πριν 3 χρόνια...χαχα,θα πάω να βγάλω μερικές τώρα που το θυμήθηκα...Φιλιά Εφούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πανέμορφα όμορφή μου Έφη!!!μπράβο σου που τα περιποιείσαι και τα χρησιμοποιείς!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Είναι κουκλίστικα! Ειδικά τα τραπεζομαντηλάκια μου άρεσαν πάρα πολύ όλα!
    Λίγο περισσότερο, αυτό με τα απαλά χρώματα στην 6η και 7η φωτογραφία, αλλά
    και το άλλο με τα μωβ λουλουδάκια :) Μπράβο Έφη μου!
    Σου στέλνω τα φιλάκια μου **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κάθε ένα είναι όμορφο και ξεχωριστό, χαιρομαι που στολίζεις το σπίτι σου με αυτά! Τα δικά μου στολίζουν τα συρτάρια μου σαν κειμήλια, που είναι. Σου στέλλω πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. I love embroidery, Effie. You spring decor is lovely. We have spring flowers but cold weather. I hope your Easter is blessed. Thank you for dropping by my blog.

    Hugs, Dana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι υπέροχα εργόχειρα!!!!!η ομορφιά τους δε χάνεται όσα χρόνια κι αν περάσουν!!!!καλό σαββατοκύριακο!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εφακι μου καλημερα!!!Εισαι χρυσοχερα ειναι πανεμορφα ειδικα τα καντηματα!!!!Φιλια πολλα πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. How beautiful! Great work! This beauty is for the hundreds of years! You can see my works on creationmerry.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχα είναι όλα Εφάκη !! Είσαι πραγματικά χρυσοχέρα με ότι καταπιάνεσαι!
    Τι εννοείς που δεν έβλεπες το blog μου !
    Πες μου σε παρακαλώ πώς το διόρθωσες γιατί κι εγώ είναι 3-4 που προσπαθώ πολύ καιρό να βάλω στην παρακολούθηση αλλά δεν το καταφέρνω με τίποτα !!!
    Στείλε μου email αν μπορείς !
    Ευχαριστώ, φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μόλις σου άφησα ένα μήνυμα αλλά όταν πάτησα δημοσίευση μου έβγαλε service unavailable !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνει τρέλλες ο Blogger!!!! Τώρα εμφανίστηκε και το πρώτο μου μήνυμα !!!!........

      Διαγραφή
  29. Χαρά στο κουράγιο σας.Όμορφα(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ταλαιπωρημένα λίγο, όμορφα πολύ. Να 'σαι καλά Εφάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι πανεμορφα που ειναι ολα!! Απλά υπέροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πραγματικά πολύ ωραία...επαθα...
    να σαι καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι υπέροχα όλα! Τι κουράγιο! είναι από τις βελονιές που μου αρέσει να έχω αλλά με δυσκολεύουν να τις κεντάω! γιαυτό και θαυμάζω όσα εργόχειρα έχουν ....Μπράβο Εφάκη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μπράβο φιλενάδα! Πολύ όμορφα και αρχοντικά! Συγχαρητήρια! Πολλά φιλάκια και καλό βράδυ! Καλό μήνα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Μπράβο σου! Είναι τόσα όμορφα και φαίνεται πως είναι φτιαγμένα με μεράκι και αγάπη! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΟΜΟΡΦΑ ΑΝΟΙΞΙΑΤΙΚΑ ΖΩΝΤΑΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!ΜΜΜ ΜΥΡΙΣΕ ΑΝΟΙΞΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΣ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ!!! ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΕΧΩ Κ ΕΓΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΜΑ ΜΟΥ!! ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ...ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...

    ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είσαι χρυσοχέρα είναι όλα τόσο όμορφα!!!Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλησπέρα και καλό Μήνα Εφάκι μου!!!Είναι καταπληκτικά μπράβο σου, φαίνεται επάνω τους όλο το μεράκι και όλη η αγάπη σου στο να δημιουργείς!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αν και άσχετη, έτσι όπως τα βλέπω μ΄αρέσουν!
    Περιποιημένα και όμορφα.
    Εύγε Έφη μου.

    Καλό Μήνα Απρίλη
    Φιλιά πολλά στη Ζέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πανέμορφα και τόσο περιποιημένα!
    Εύγε Έφη μου.

    Καλό Μήνα Απρίλη!
    Δώσε φιλιά στη Ζέτα.

    * Σήμερα η σύνδεσή μου σέρνεται και με πετά έξω συνεχώς...Ίσως σου έρθουν κι άλλα σχόλια από μένα μιας και γράφω...και ξαναγράφω. :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλο μηνα να εχεις Εφη μου, ομορφο και χαρουμενο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
    ΦΙΛΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!
    ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΖΑΜΠΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλό Μήνα πολυτάλαντη και χρυσοχέρα Εφη.!!!!Πανέμορφα οσα έχεις φτιάξει.!!!!Φιλάκια.!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. τα κεντήματα σου είναι φανταστικά!πάρα πολύ χαρούμενα!!τα βλέπεις και σου φτιάχνουν τη διάθεση!!και το μπουκαλάκι με το κοριτσάκι είναι τέλειοοοο!!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!!!!!!εύγε!!!!!!!καλό μήνα και πάρα πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
    ΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΛΛΟΥ ΣΑΝ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΛΩΘΩ-ΜΑΙΡΗ....ΚΑΛΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ...ΜΑΛΛΟΝ ΤΑ ΘΕΛΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλό σου μήνα ΕΦΟΥΛΑ μου ..να σου μπεί ..με πολλες και όμορφες δημιουργιες ..αλλα τι άλλο θα μπορουσες να κανεις πιά... όλα περνανε απο τα χερακια σου... μπραβο φιλεναδα... φιλια..πολλα.. τι έγινε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Kαλο μηνα!Σ'ευχαριστω πολυ που με τιμησες με την παρουσια σου!Χαιρομαι πολυ που εισαι Αθηνα γιατι ολο Θεσαλονικη εβλεπα στα blogs!Χρυσοχερα και πολυταλαντη σε ολα!!!!Ευγε απο μενα,θαθελα να τα λεμε,νασαι καλα,πολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έφη μου
    Καλό μήνα
    Είναι φανταστικά!!!!!!Έλειπα, είχα και δεν είμαι σίγουρη ακόμη ότι δεν έχω πρόβλημα με το κομπιούτερ.
    Σήμερα τα είδα.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Είναι τόσο ονειρεμένα όταν έρχεται κανείς στο μπλογκόσπιτό σου!!!Είναι καταπληκτικά όλα όσα βλέπουμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Eφη μου καλημερα!!!!!!!Χαιρομαι,χαιρομαι,χαιρομαι πολυυυυυυυ που σε γνωρισα!!!!!Μ'αρεσουν τα εργα σου αλλα και οι σκεψεις σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εφούλα καλό μήνα!!!!!!!!!!!!!τι υπέροχα εργόχειρα εχεις φτιάξει!!!!εισαι χρυσοχέρα λατρευω τα κεντητα σου με τα λουλούδια ειναι ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Μπράβο!!! καλη εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλημέρα! Έφη ένα βραβείο σε περιμένει στο blog μου! να το χαρείς! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Eργόχειρα!!!!!Το ευαίσθητο σημείο μου και η αδυναμία μου πώς να μην έχουν τις περισσότερες προβολές αφού είναι αριστουργήματα Έφη μου!!!Το ένα καλύτερο από το άλλο και είναι πάλι πολύ της μόδας!!!Τα εργόχειρα είναι ομορφιά, φινέτσα και αρχοντιά για ένα σπίτι, πολύτιμα στολίδια!!!Φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Γειά σου συμμαθήτριααα..!!! Πέρασα να σου πώ ευχαριστώ για το σχόλιό σου...άν και..τα παραλές με το.. και βάλε !! Και με το άριστα βολεύομαι..χάχάχά..! Πλάκα κάνω βρέ...δύο μέρες..μή σου πώ και τρείς έκανα να τα φτιάξω να βλέπονται !! Να είναι καλά η δασκάλα μας..με τα χρυσά μαλλιά !!! Τώρα θα κάνω εκείνη Βουγιουκλάκη γιατί η Χαρά έγινε Σαπουντζάκη...με φτεράαα και πούπουλααα !!!! χάχάχά
    Φιλάκια πολλά πολλά πολλά καιιι Καλό μήνα...:ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ωραία πασχαλιάτικα, χαρούμενα! Και του χρόνου Εφάκι μου να ξαναστολίσεις!
    Τα καπέλλα....μμμ! άλλη γεύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλημέρα,Έφη.Σε περιμένω στο blog μου να παραλάβεις ένα βραβείο με αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μας καπέλωσες για τα καλά φιλενάδα!!! Πολύ ανοιξιάτικη η σημερινή ανάρτηση (έστω και με καθυστέρηση την είδα και απόλαυσα χρώματα)
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Effie, σε περιμένει αλλο ένα βραβειάκι πέρνα απο σπιτάκι μου να το πάρεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Hello my friend Effie.
    Beautiful needlework! That's a wonderful work!

    Have a good and sweet Easter.

    kisses on your heart

    ΑπάντησηΔιαγραφή