Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Γυάλινα βάζα και όνειρα...!!!

Αγαπημένες μου φίλες και αγαπημένοι μου φίλοι Καλή εβδομάδα σε όλους κ όλες σας!! Η Λαμπρούκα με τις ιδέες για γυάλινα βάζα κάνει διαγωνισμό!! Της στέλνω λοιπόν αυτά τα βαζάκια...!!!




Ο καιρός εδώ είναι συννεφιασμένος και βροχερός από το Σάββατο κ το κρύο είναι τσουχτερό... Δείτε τον Υμηττό...
Να και η μυγδαλιά....
Πως να μην κοιμάσαι με τέτοιο καιρό;;! 
Αφού στα όνειρά σου βλέπεις θάλασσες κ ακρογιαλιές.. 
Καλή εβδομάδα σε όλους κ όλες!! Φιλιά!!!



132 σχόλια:

  1. βάζα,καμέλια,αμυγδαλιά,ένα όνειρο...
    σαν αυτό που βλέπει το κουκλί σου αμέριμνο...
    καλή εβδομάδα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΙΒΙΚΑ ΜΟΥ, ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!
      ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΤΣΙΝΤΟΝΙΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!

      Διαγραφή
  2. Τη Bella σου ζήλεψα.
    Κοιμάτε το καλό μου τον ύπνο του δικαίου.
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΕΦΑΓΕ ΚΙ ΕΝΑ ΨΙΛΟΚΟΥΡΕΜΑΤΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ Η ΜΑΛΛΟΥΡΑ ΤΗΣ.....ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΙΑ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ!

      Διαγραφή
  3. Μπορεί απέναντί μου η θάλασσα να μαίνεται (ψοφόκρυο και βροχή) αλλά ο Πίνακάς σου, η αμυγδαλιά,η καμέλια και η κοιμισμένη βασιλοπούλα με ξετρέλλαναν και με ηρέμησαν (καιρός ήταν επιστρέφει κι η Σωσώ!)
    Φιλάκια πολλά για καλή εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΛΑΨ..ΚΛΑΨ....ΜΟΝΟ ΤΣΙΝΤΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ....
      ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΣΩΣΩΚΑ; ΩΧ! ΜΗΝ ΔΕΙ.....ΘΑ ΜΑΣ ΚΥΝΗΓΑΕΙ.....
      ΕΙΔΕΣ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ;
      ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!
      ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!

      Διαγραφή
  4. Έφη μου,τι βαζάκια είναι αυτά!
    Σε όλα βάζεις την πινελιά σου,τα κάνεις γλύκα!
    Έτσι κι εδώ είμαστε,αλλά αυτή η τελευταία εικόνα μας ταξιδεύει,σαν τα όνειρα της Μπέλασ σου.
    Καλή επιτυχία-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
      ΑΣΕ ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ...ΤΑ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ ΚΑΙΝΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΡΥΩΝΩ.....ΜΑΛΛΟΝ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Επιστροφή στη Φύση: Ο Πίνακάς σου απο τους Ωραιότερους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΕΙΣΑΙ; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΒΡΕ!
      ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ, ΕΧΕΙΣ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ; ΞΕΡΕΙΣ....

      Διαγραφή
    2. Χαρουλινι μου .....μετα απο αυτον τον πινακα.......θα της φερω τα βαζακια στο κεφαλι!!!!ειδες τι φτιαχνει και τα κρυβειιιι???????
      θα την αναλαβω προσωπικα την Εφη ......χαχαχαχα θα την στρωσω!!!!και αν οχι......θα της κλεινω το παρκινκ καθε μερα(μπινελικια που θα φαω..)χαχαχαχα
      ασχετο...
      Ερχεται η Σωσω φυλαχτειτε!!!!!

      Διαγραφή
    3. Αλώνισες για τα καλά στο μπλογκ μου Μισιρλούκα και τώρα ήρθε η ώρα που θα ....πληρώσεις!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. Και βάζα και πίνακας και γλυκά όνειρα!!! Καλή εβδομάδα αγάπη μου γλυκιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΑΤΕ ΚΡΥΟ....ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΠΑΓΙΑΣΕΙ.........
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλή εβδομάδα!Πανέμορφα τα βαζάκια σου!!!!Καλή επιτυχία!Η Bella σου που κοιμάτε είναι τόσο γλυκούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ;
      ΠΑΛΙ ΓΟΒΕΣ ΑΓΟΡΑΖΕΣ;
      ΑΝΤΕ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Έφη μου, καλή εβδομάδα!!!Είναι καταπληκτικά τα βαζάκια σου, καλή επιτυχία σου εύχομαι!!!Η Bella είναι γλυκήτατη!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ.
      ΜΑΛΛΟΝ ΣΟΥΠΙΤΣΕΣ ΘΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΨΟΦΟΚΡΥΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.....
      ΕΡΧΟΜΑΙ ΓΙΑ ΜΕΖΕ......ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. καλη επιτυχια με τα ομορφα βαζακια σου!!!!!
    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα τα βαζάκια!
    άντε,καλή επιτυχία(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΓΥΡΝΑΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ; ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ;
      ΑΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ.....
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!

      Διαγραφή
  12. Eφακι μου καλη εβδομαδα!!!!!Τα βαζακια σου ειναι ομορφα καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τα βαζάκια σου είναι υπέροχα, το ένα πιο όμορφο από το άλλο!!!!
    Ο καιρός.... άστα να πάνε!
    Κι εγώ παραλίες ονειρεύομαι χα χα χαα!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΕΝΗ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΦΤΙΑΧΤΕ ΖΕΣΤΕΣ ΣΟΥΠΙΤΣΕΣ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ.....ΠΟΛΥ ΚΡΥΟ.....ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ, Ο ΚΑΥΣΩΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ; Α ΠΑΠΑ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  14. 'Εφη μου, τέλεια τα βαζάκια! Ο πίνακας πανέμορφος και η Bella μια κούκλα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλενάδα, τι όμορφος πίνακας είν' αυτός!!!!! Και τα βαζάκια σου γλυκούλια... Καλή επιτυχία!
    Καλά, η Bella κλέβει όλες τις παραστάσεις!!!!
    Πολλά φιλιά
    ΥΓ. Δε βαριέσαι, It's not raining men...... Σκέτη βροχή και μαυρίλα!!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΑ ΝΤΕ! ΚΑΙ ΚΡΥΟ......ΜΠΡΡΡΡΡ......ΚΑΛΕ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ, ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ; ΕΜΑΣ ΦΥΣΑΕΙ ΚΙΟΛΑΣ ΠΟΛΥ........ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Αυτά είναι πραγματικά πολύ όμορφα βαζάκια. Καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εφη μου τι να πρωτοθαυμασω!!!
    Τα βαζακια πανεμορφα! Καλη επιτυχια στον διαγωνισμο!!!!!
    Η Μπελλα πιο μπελα δεν γινεται!!!! Ειναι για να την παρεις μια αγκαλια......!!!!!!!!!!!
    Αυτο ομως που με τρελλανε ειναι ο πινακας!!!! Τελειος, τελειος, τελειος!!!!!! Τον λατρεψα!!!!!
    Φιλακια πολλα φιλη μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΕ , ΜΑΙΡΗ ΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΛΑΜΠΡΙΝΗ!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  18. Ευχαριστώωωωωωωωωωω!
    Είναι υπέροχα,θαύμασα και τον πίνακα(τόσο ζωντανός λες και είσαι εκεί!)αλλά θέλω ν'αγκαλιάσω την Bella,να την χαιδέψω,να ζουλήξω το μουτράκι της!!!
    Καλό βράδυ Εφάκι και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γουστόζικα τα βαζάκια σου μα κι ο πίνακάς σου...τον κοιτάς και ονειρεύεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα βαζακια πανεμορφα αλλα ο πινακας υπεροχος!!!Αμυγδαλες ,θαλασσα,μπουμπουκια!Μου εφτιαξες την διαθεση Εφη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμορφα κι εύχρηστα βάζα Εφη μου!Καλή εβδομάδα και καλή επιτυχία!
    Η bella απολαμβανει τη ζεστη του σπιτιου!Ειναι κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ομορφα τα βαζακια σου και πρακτικα,οσο για τα ακρογιαλια καλα που υπαρχουν και τα σχεδια σου για να τα θαυμαζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Aνοιξιάτικα όνειρα...βλέπω και εγώ...αλλά εχω ξεπαγιάσει μαρή δεν αντέχω άλλο η δόλια...
    το σκυλάκι γλύκα σκέτη!!!!!!!!
    Φιλάκια Έφη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΜ ΕΓΩ ΣΤΑ ΕΛΕΓΑ....ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΟΥΤΕ ΧΙΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΥΣΩΝΑ... ΑΝΟΙΞΗ ΚΑΙ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΤΑ ΚΑΛΛΥΤΕΡΑ....Ο ΛΑΙΜΟΣ ΣΟΥ ΣΥΝΗΛΘΕ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  24. Κοριτσάρα τι ωραίος πίνακας είναι αυτός????? μα και τα βαζάκια... και οι φωτογραφίες με τις αμυγδαλιές και τις καμέλιες!!!!! Το ωραιότερο από όλα όμως η Μπελίτσα!!!! Φιλάκια!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΕΦΗ ΜΟΥ ΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΣΟΥ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΥΠΕΡΟΧΟ,ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ,ΑΛΛΑ Η ΜΠΕΛΑ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ.
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΙΔΑ,ΟΥΤΕ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΠΗΡΕΣ.ΓΙΑΤΙ;;;;;.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜ0.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΤΟ ΑΜΕΛΗΣΑ.....ΘΑΡΘΩ ΑΠΟ ΚΕΙ....ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  26. Χθες προσπαθουσα να σου γραψω σχολιο αλλα δεν....για να δουμε σημερα!!!!!
    Ειχα στα ακουστικα την Χαρα οταν μπηκα στο μπλογκ σου χθες και αναρωτηθηκα αν το τελευταιο
    ειναι δικο σου εργο....η χαρα μου ειπε πως ναι!!!!!!!ε ρε ξυλο που το θελεις!!!!(ξερω εγω γιατι χαχαχαχα)
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΕΕΡΟΧΟ!!!!εντυπωσιαστηκα!!!!τα υπολοιπα ...απο κοντα!!!!!!
    φιλακιααααα πολλαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΡΕ ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΩ!
      ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΣΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ......ΜΟΝΟ ΑΤΛΑΚΟΛ ΕΒΑΛΑ...ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΟΛΠΑ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ....
      ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ!!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ!!!!!!!!
      ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΚΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΣΕ ΞΥΛΟ. ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ ΟΣΟ ΑΥΤΟ.ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΧΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ.....
      ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ....ΜΑΘΑΙΝΩ....ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΥΛΙΚΑ....ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΚΑΝΩ.....
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. xaxaxaxa.......ΚΑΙ ΜΟΛΙς ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΑΤΙ ΡΑΚΕΤΕΣ ΓΙΑ ΦΙΛΟΥΣ ΧΑΧΑΧΑ...
      Αναρωτιεσαι γιατι μας αρεσε???????Δεν ειναι θεμα ποσο απλο ειναι να φτιαξεις σαν τεχνικη...το θεμα ειναι η συνθεση του!
      Δωσε τα υλικα και την ατλακολ και σε αλλον και πες του να τα κολλησει....δεν θα ειναι τοσο απλο!Ασε που το πεταξες στο τελος της αναρτησης ...!!!(φτου σου χαχαχα τα εχω παρει με τον καλλιτεχνη!!!)

      Διαγραφή
  27. Τώρα εγώ γιατί άργησα τόσο δεν κατάλαβα!Πως μας τον βάζεις έτσι τον πίνακα βρε Έφη...με τα (ωραία,δε λέω)βαζάκια σου,με τις φωτογραφίες σου,με τα πορτοκαλάκια σου και να πάρτε κι έναν πίνακα για επιδόρπιο!Κάτσε βρε κορίτσι μου,ο πίνακας θέλει το χώρο και το χρόνο του...να τον απολαύσουμε.Όπως είδες μας εντυπωσίασες!Πρέπει να δεχτείς πιέσεις στο θέμα.Ευτυχώς το ανέλαβε άλλος!!!Φιλιά και καλημέρα...Ναι, έρχεται η Σωσώ...συγκεντρώνουμε υπογραφές στο μπλοκ της για γρήγορη επάνοδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ....ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ....ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΘΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟΣΟ.....
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Τι μας άρεσε...εδώ διεκδικεί τον τίτλο του καλύτερου έργου σου!!!Θέλω ανάρτηση αποκλειστική και λεπτομέρειες τεχνικής...είσαι κι εσύ άμυαλο κορίτσι...σε φάγανε τα κομμωτήρια...Τέτοιο έργο στ'αζήτητα!!!

      Διαγραφή
    3. ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΠΡΟΧΘΕΣ....ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ.........ΤΟΥΡΛΟΥΜΠΟΥΚΙ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. αγαπω μπελλα...τι αλλο να γραψω μυαλο δεν μαφησε:)
    τι ομορφα βαζακια, χαιρεσαι να τα βλεπεις..μπραβο κουκλα μου!οσο για τον πινακα, να χα χιλια ματια να τον καμαρωνα χιλιες φορες!φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΔΕΣ ! Η ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Εφηηηηη τρεχα στο μπλογκ της Σωσους και γραφεεεε!!!!!!θελει να φτασουν τα σχολια 150 λεεειιιι!!!!
    κουνηθειτε γειτονισες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γειά σου Έφη μου .... θαύμαζα τα βαζάκια σου και όλα τα ωραία σου.!!!Ο καιρός στο Κερατσίνι...απλά σπάει νεύρα...ασε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΙΤΣΙΝΟΕΛΕΝΗ ΜΟΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ, ΘΑΡΘΩ ΓΙΑ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ, ΚΑΝΟΝΙΣΕ....

      Διαγραφή
  31. Ο συναγερμος εληξε........τα καταφεραμε με τις αλλες...(βρηκες και εσυ ωρα να λειπεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. εισαι ενα ποταμι ατελοιωτο..ομορφες εικονες..τα βαζακια σου τελοια..και ο πινακας..χαρμα..να σαι καλα ψυχη μου..σε φιλω γλυκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ, ΠΑΝΤΑ ΜΕΛΙ ΣΤΑΖΕΙΣ!!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Τα βαζάκια σου υπέροχα. Κι ο πίνακας στο τέλος καταπληκτικός. Για τη Bella δεν έχω λόγια. Όσον αφορά τον καιρό τώρα, αφού άνθισαν οι αμυγδαλιές, μη σε νοιάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πουλάκι μου εσύ όμορφο!!!! Το ήξερα ότι δεν θα έλεγες όχι σε κάτι τέτοιο!!!! Σε φιλώ, μουυυυυυυυτσ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΣΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ..........
      ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ.........

      Διαγραφή
  35. Πω πω υπέρχοχα Εφάκι!! Τα βαζάκια σου πολύ ωραία και καλή επιτυχία στο διαγωνισμό............αλλά ο πίνακας μας έστειλε!!!!!! Τέλειος!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. καλή εβδομάδα Εφη, τέλεια τα βαζάκια σου..καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΗΣ ΛΙΤΣΑΣ ΟΜΩΣ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ!!!!!!!! ΣΟΥ ΕΙΠΕ; ΕΒΑΨΑ ΚΙ ΕΓΩ........

      Διαγραφή
  37. Αν δεν έρθω εγώ καθηστερημένη ΕΦΟΥΛΑ μου δεν κάνω....μεσα στα τόσα όμορφα λόγια..που σου είπαν τα κορίτσια της γειτονιας ..βάλε και τον δικό μου τον θαυμασμό..φιλεναδα...και αρχινώ με τα βάζα σου ..εσύ παιδί μου δεν θα έχεις αφήσει βάζο ..για βάζο στο σπιτι σου να μην έχει επάνω την σφραγίδα σου!!!!! μπραβο σου...η φωτό σου με τον Υμητο και την αμυγδαλια...όμορφες η μπέλα εινα μια κούκλα..και το κερασάκι στην τούρτα....ο πίνακας σου ... με τίς βαρκούλες και τα βότσαλα δινουν την αισθηση ότι εισαι στην παραλια....μπραβο Εφουλα ,..φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΣΚΕΤΑ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΛΕΝΩ..... Ε ΜΕΡΙΚΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΑΝ...ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΤΥΧΕΡΟΥΛΑ-ΡΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  38. Λάτρεψα τον πίνακα. Θέλω να ξαπλώσω στα βότσαλα. Και τα βαζάκια είναι υπέροχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΟΥ ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΒΓΕΙ Ο ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΞΑΠΛΩΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  39. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό για τα βάζα. Για τον πίνσακα τι να πω εγώ.Έχεις τις γνώμες των είδικών. (Κυρία δασκάλα και Μισιρλού).
    Υ.Γ Έχεις μεγάλης γκάμας ρεπερτόριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. -ΠΑΡΟΥΣΑ ΚΥΡΙΑ!
      ΚΑΛΕ ΠΟΤΕ ΗΡΘΑΤΕ;
      ΦΡΕΣΚΙΑ ΦΡΕΣΚΙΑ ΣΑΣ ΒΛΕΠΩ.............

      Διαγραφή
  40. Εφούλα μπράβο για όλα!!!Καλή επιτυχια στο διαγωνισμό τα βαζακια σου ειναι φανταστικά!!!τι γλικια φατσουλα το σκυλάκι σου!!!η θαλασσιτσα λατρεμένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΦΗ ΜΟΥ ΕΔΩ ΧΑΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ!!!!ΕΓΩ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ Ο ΤΡΕΛΛΟΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΡΙΞΕΙ ΣΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ...ΤΑ ΒΑΖΑΚΙΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΑΛΛΑ Ο ΠΙΝΣΑΚΑΣ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΣΩΣΩ ΕΚΛΕΞΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΙΝΣΑΚΑ MIXED MEDIA !!!!!EINAI TELEIOOOOOOOOΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΣ...!!!!!!ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΝΑ ΣΕ ΑΝΑΛΛΑΒΕΙ Η ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΝΑ ΣΕ ΠΟΡΩΣΕΙ ΝΑ ΜΛΕΧΤΕΙΣ ΜΕ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΕΙΣΣΣΣΣ!!!!!ΑΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΙΣ ΔΩΣΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΚΟΝΤΑ.ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΒΑΖΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ.........ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΤΟΛΜΩ........ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ...ΕΓΩ Η ΦΟΥΚΑΡΟΥ...ΤΙ ΝΑ ΠΩ.............
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΜΕ ΤΗΛ.

      Διαγραφή
    2. ΕΦΑΚΙ ΘΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΦΙΛΙΑ ΝΑΣΙΑ

      Διαγραφή
  42. Καλά σου λένε βρε ΄Εφη μου....το πινακάκι σου έκλεψε την παράσταση !! Είναι πανέμορφο ! Όχι πως δεν είναι η Bella σου...μια σκέτη κούκλα !!!!Αλλα και τα βαζάκια....τι όμορφα χρώματα, δροσερά, χαρούμενα ! Μπράβο Εφούλα, είσαι χρυσοχέρα ! Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό της Λαμπρούκας ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Γειά σου Έφη μου γλυκιά :)
    Αυτός ο πίνακας ο τελευταίος, είναι αριστούργημα, πόση λεπτομέρεια,
    5 λεπτά τον κοιτάζω! Μπράβο σου πραγματικά φανταστικό!
    Αλλά και τα βαζάκια πολύ κομψά!
    Το Μπελάκι κάνει την καλύτερη δουλειά και αναπαύεται στον καναπέ :))
    Τα φιλιά μου μάτς μάτς *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΠΙΣΚΟΤΑΚΙ ΜΟΥ!
      ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑΤΙ ΣΟΥ ΘΥΜΗΖΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.....ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  44. Oh my what pretty jars. I especially like the one with rice. Bella is so cute, I love dogs. Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εφη μου τα βαζάκια σου ειναι πολύ όμορφα!! Οσο για τον καιρό, που θα πάει θα ερθει η Ανοιξη!! Ζηλεύω "πάντα" τα λουλούδια σου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΑΝΙΑ ΜΟΥ, ΚΟΝΤΟΧΩΡΙΑΝΗ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!! ΕΔΩ ΓΥΡΩ ΕΙΣΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ.......
      ΑΝΤΕ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  46. Hello my friend, how are you today?
    I have a little problem: my list of followers disappeared :(

    I can't see that.

    I asked some people and you if know something about it.

    If you know tell me, please

    kisses on your heart

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. MY DEAR GRACA, YOU PROPABLY ERASED THE SPECIAL GADGET ABOUT YOUR FOLLOWERS! CHECK THE "LAYOUT" IN THE BLOGGER-MENU ! THERE IS A BUTTON SAYING "ADD A GADGET" PRESS IT AND CHOOSE FROM THE LIST THE "FOLLOWERS LIST GADGET" I HOPE I HELPED YOU!!! KISSES!!

      Διαγραφή
  47. very smart my dear..You are so amazing..I like jars with design :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έφηηηηηη......Μάτσας εδώ..:οΡ χάχάχά..έ..τί να κάνω..αφού το έχασα το ποντικοπάρτυ είπα να το εκμεταλλευτώ χάχάχά (μου τη σπάει όταν χάνω τέτοιες φάσεις ) πού να σας προλάβω όλες..μακάρι να μπορούσα ! Αλλά.. εσύυυυ..τις εντυπωσίασες όλες και όλους με τα πανέμορφα έργα σου!!! Ο πίνακάς σου δέ...θα το πώ κι εγώ κι ας άργησα είναι τέ-λεί-όοοοςςς!!!!! Είσαι ταλεντάρα!!!! Τί άλλο θα δούμε από τα χεράκια σου!!! Χίλια μπράβο...καί για τα βαζάκια..είναι τόσο όμορφα !!! Οι αμυγδαλιές πανέμορφες!!!! Σήμερα τετάρτη που σου γράφω.. και εύχομαι να το δείς ;ο)...ο καιρός κάπως έφτιαξε..άντε, αύριο πιστεύω πώς θα ζεστάνει και θα έχει κανονική λιακάδα!!!! Ανυπομονούμε όλοι να γεμίσουν οι μπαταρίες!!! Εφάκι μου...έχω μπερδευτεί...πού μένετε; Αθήνα έτσι ;!! Εύχομαι να βρεθούμε μιά μέρα και με το Ζετάκι!!! Γιατί δέν έρχεστε σε καμία συνάντηση...θα είναι τέλεια!!!! Φιλάκιάααα...καλό απόγευμα!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!! ΕΙΔΕΣ ΜΥΡΣΙΝΑΚΙ ΜΟΥ; ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ;
      ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ....ΑΘΗΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ.....ΠΟΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ; ΜΟΝΟ Η ΒΙΒΗ ΕΚΑΝΕ....ΕΓΙΝΑΝ ΚΙ ΑΛΛΕΣ;
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  49. αυτη η φωτό απο την περιοχή κατι μου θυμίζει...χαχα
    να σαι καλά....πολύ όμορφα τα βαζάκια σου.....
    τα πορτοκαλάκια γλυκα ειναι...?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ.....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΔΩ....
      ΤΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΑ ΕΙΔΕΣ; ΤΟ ΕΡΓΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΡΑΛΙΑΚΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!
      Α , ΡΕ ΠΑΝΑΓΗ ΜΕΓΑΛΕ!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  50. Έφη μου τα βαζάκια σου υπέροχα,αλλά ο πίνακας είναι εξαιρετικός!!!!!!!Μυρίζει καλοκαίρι!!Σαν αληθινός είναι!!!Μπράβο και πάλι μπράβο!!Πολύ μου αρέσει!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!Όσο για την Άνοιξη στο δρόμο είναι καλέ έρχεται πάνω σε μια χελώνα βέβαια αλλά έρχεται!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΟΦΑΚΙ ΜΟΥ ΕΣΕΙΣ ΘΑΧΑΤΕ ΛΙΓΟ ΗΛΙΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΗΜΕΡΑ.....ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΙ ΑΠΟ ΔΩ....
      ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  51. Σήμερα έφτιαξε ο καιρός έχει ήλιο, επιτέλους για να ζεσταθεί το κοκαλάκι μας:-)
    Τα βάζα χαρούμενα και παιχνιδιάρικα. Αυτό που με ταξίδεψε όμως είναι ο πίνακας στο τέλος. Υπέροχος καλοκαιρινός με την έντονη την μυρωδιά της θάλασσας. Υπέροχος!!!!
    Καλό μεσημέρι Έφη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. MARGO ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,
    ΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ! ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΝΑ ΛΙΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΡΙΟ.......
    ΛΕΣ ΝΑ ΒΡΕΧΕΙ ΠΑΛΙ;
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πανέμορφα είναι τα βαζάκια σου!
    Πες πες γκρίνια στην γκρίνια την φέραμε την Ανοιξη
    και πιστεύω να κάτσει για τα καλά.
    ΟΙ ζωγραφιές σου είναι πάντα χαρούμενες και ανοιξιάτικες!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΖΟΥΖΟΥΚΑ ΜΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
      ΑΝΤΕ ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΛΑΧΤΑΡΙΣΤΑ ΨΑΡΑΚΙΑ!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  54. Φιλενάδα....είστε πολύ τυχεροί που έχετε άνοιξη.... Εμείς ακόμη έχουμε χειμώνα. Τίποτα δεν άνθισε εδώ πάνω..... σνιφ!
    Πανέμορα τα βαζάκια!!!! Καλό βράδυ!!!! Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ....ΕΓΩ , ΔΙΕΤΑΞΑ...
    -ΓΡΗΓΟΡΑ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ!
    ΘΑ ΔΕΙΣ......
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι πράγματι άγγελος!!!!! Σε ευχαριστώ πολύ!!!! Μόλις είδα ένα πράσινο φυλλαράκι!!!! Την αγάπη μου!!!!!

      Διαγραφή
    2. ΑΜ ΕΣΥ ΠΕΤΑΣ!!!!!!!ΕΓΩ Η ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΣΤΗ ΓΗ.......
      ΕΙΔΕΣ; ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  56. υπέροχα βαζάκια καλή μου Έφη!!καλή επιτυχία με το διαγωνισμό!!!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια στη μουσούδα την όμορφη!!να βάζεις πολλές φωτογραφίες της να χαιρόμαστε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Έφη μου Καλημέρα
    Τα βαζάκια υπέροχα!!!!!Άργησα να σου απαντήσω γιατί κάποια στιγμή έρχονται και τα απρόοπτα.Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Αχ Εφάκι μου, θα ξεκινήσω από το αγγελούδι σου!!! Τι γλυκό που είναι!!!
    Για τις ζωγραφιές σου και τα βάζα σου, τι να πω, απλώς τα καμαρώνω και θαυμάζω τα ταλέντα σου!!!
    Υπέροχες φωτογραφίες, μπράβο σου!
    Φίλησε μου το νινί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΜΟΥ. ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Μα τι όμορφα τα βαζάκια! Καλή επιτυχία!!
    Επιτέλους Έφη μου, σκάει μύτη η άνοιξη, φαίνεται τριγύρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΙΤΣΑΚΙ, ΝΑΙ, ΕΕΕΕΕΡΧΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Όμορφη γλάστρες!
    Είναι μικρές χαρές στην ντουλάπα .. srsrsrr
    Συγχαρητήρια αγαπητή μου Έφη, τα γυαλιά σας είναι χαριτωμένες.
    Εδώ ο χρόνος αλλάζει και είναι η αρχή του φθινοπώρου φυσάει, αλλά ηλιόλουστη!
    Πολλά φιλιά και να είναι ευτυχισμένος αγαπητή μου!

    Beautiful pots!!
    They are small joys in the closet .. srsrsrr
    Congratulations my dear Effie, your glasses are graceful.
    Here time is also changing is the beginning of autumn windy, but sunny!
    Many kisses and be happy my dear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλησπέρα Εφούλα και από μένα.Σούπερ τα βαζάκια,πολύ χαρούμενα.Και ο πίνακας μου άρεσε,αλλά θα ήθελα να τον απολαύσω μόνο του-))Εκεί μέσα χάνεται λιγάκι...φιλάκια πολλά(μήπως να τον βάλεις σε άλλη ανάρτηση????(σήμερα φύτευα και περιμένω με αγωνία,αν και οι γατούλες μου ξεφύτευαν,και πάλι από την αρχή)χαχαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή