Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Τετάρτη 28 Μαρτίου 2012

Διακόσμηση αυλής ....!! Παραλιακό Σπιτάκι..!!

Αγαπημένες μου φίλες και αγαπημένοι μου φίλοι Καλή Εβδομάδα, αν και άργησα λίγο να σας το πω...!!! Ο καιρός παραμένει ηλιόλουστος αν και εδώ σήμερα έχει λίγη συννεφιά και λίγη ψυχρούλα....!!! Παρ'όλα αυτά η παραλία είναι κάτι πολύ αγαπημένο για μένα και μιας και πούλησα το παραλιακό μου οικόπεδο στο Βόλο, αφού ήταν μακριά και δεν θα το έχτιζα ποτέ, είπα να φτιάξω ένα σπιτάκι με θέα τη θάλασσα και να το βάλω στην αυλή μου...!!



Εξάλλου σχεδόν καθημερινά πηγαίνουμε τις βολτίτσες μας στις γύρω παραλίες.... Προχθές, Δευτέρα, πήγαμε στο Πόρτο Ράφτη και το Αυλάκι...





Σας φιλώ!!!!

98 σχόλια:

  1. Τι όμορφη δημιουργία για στόλισμα αυλής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το εξοχικό σας στην αυλή!! Και οι φωτογραφίες από τις βόλτες σας υπέροχες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΣΥΧΝΑ.......

      Διαγραφή
  3. Είναι ένα καλοκαιρινό αριστούργημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό απόγευμα!!! Οξυγόνο η θάλασσα...σε εμπνέει υπέροχα βλέπω!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΒΑΣΩ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΠΟΥ ΘΕΣ ΚΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΧΗ.....ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ....
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τρέμε Σμαραγδένιε!Μα τι αρχιτέκτονες έχουμε εδώ μέσα!Πανέμορφο το παραθαλάσσιο σπιτάκι σου...μόνο που νομίζω πως έχεις καταπατήσει τον αιγιαλό...κι επειδή δεν μου φαίνεσαι να'χεις κονέ με υπουργούς και λοιπά λαμόγια...πρόσεχε την πολεοδομία! Άντε να'ρθει η Σωσώ γιατί μουχλιάσαμε...η μία έφυγε η άλλη το 'χει ρίξει στο μπαλέτο...μόνες μας παίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΣΜΑΡΑΓΔΕΝΙΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΤΑΝΩ....ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΗ....ΕΓΩ ΕΝΑ ΚΑΛΥΒΑΚΙ ΕΒΑΨΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΣΠΙΤΑΚΙ-ΡΕΣΩ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΕΓΩ ΔΗΛΩΣΑ ΤΟΥΣ ΗΜΙΠΑΙΘΡΙΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣΑ. ΚΑΤΙ ΡΟΥΦΙΑΝΟΙ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ..........ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΚΚΟ ΚΑΙ ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕΣΑ....ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ....ΑΣΕ ΚΥΡΙΑ ΜΑΣ....

      Διαγραφή
    2. Μη νομίζεις πως θα αποφύγεις το χαράτσι... αποκαλώντας το ''καλυβάκι''!!!Πρόσεχε τι λες για τη γειτονιά σου Έφη...μην έχουμε παρεξηγήσεις...χαχα...Όσο για ρουφιάνους...τον καλύτερο τον έχω εγώ(όχι εδώ...στα πάτρια)...δεν ξέρεις τίποτα...έχει πεθάνει ήδη δυο τρεις γείτονες και συνεχίζει!

      Διαγραφή
    3. Ε!!!!!!!! όχι και "καλυβάκι" ... αλλά όπως και αν είναι προσοχή στους "Καλούς" γείτονες!!!!! Ξεχνάς πόσα πλήρωσα εγώ....

      Διαγραφή
    4. ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ , ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ...ΘΕΛΟΥΝ ΧΑΠΙΑ.
      ΒΙΚΥ ΜΟΥ ΜΗΝ ΣΥΓΧΙΖΕΣΑΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ, ΕΙΣΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΤΕΓΧΕΙΡΙΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ.

      Διαγραφή
    5. Ετσι μπράβο να βλεπουμε ωραιές δημιουργίες... καλα λέει η Κυρία πιο πάνω...τρεμε Σναραγδένιε....χι..χι.. καλά σπίτι στην θάλασσα εκανες βρε ΕΦΟΥΛΑ μου;;;και τί ομορφο...!!!!αντε να μαζευτούμε όλοι οι ερασιτέχνες...αρχιτέκτονες να βάλουμε τα γυαλιά σε μερικούς μερικούς.... χι..χι.. η κυρία με το πορτοκαλί μαντίλι και τα πυθαρακια κανουνε την διαφορά...όλα τα λεφτα... ..καλά πάω και στη σειρα μου... πιο κατω ...ετσι κι αλιως όλο τελεευταία έρχομαι.. χι..χι.. τα φιλακια πιο κατω..

      Διαγραφή
  7. Τι αριστουργημα εφτιαξες βρε αθεοφοβη παλι??????
    Ξετρελαθηκα!!!!!!! Μου αρεσε παρα πολυ!!!!!!
    Φιλακια κουκλα μου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο κοριτσάκι! Πολύ ωραίο το έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία κατασκευή. Και εμένα μαρέση η θάλασσα πολύ. Καλό απόγευμα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βόλο άκουσα και συγκινήθηκα...Πατρίδα μου βλέπεις...Καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΟΛΙΩΤΙΣΣΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ; Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΚΕΙ. ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΙΣ ΞΑΔΕΛΦΕΣ ΜΟΥ. ΠΑΣΧΑ ΑΞΕΧΑΣΤΑ!!!!! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

      Διαγραφή
  11. υπέροχο το σπιτάκι, υπέροχες και οι φωτογραφίες Εφη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Εφούλα μου!! αχ πόσο σε ζηλεύω που έχεις αυλή και μπορείς να τη στολίζεις με τόσο χαριτωμένα πράγματα! σνιφ...θέλω κι εγώ..! και οι φωτογραφίες φυσικά τέλειες! φιλάκιαααα πολλάαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕΣ ΕΣΥ; ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΕΙΧΕΣ ΠΑΕΙ;
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΑΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΙΣ.......ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΠΕΛΑ ΜΟΥ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  13. Τώρα για να λέμε την αλήθεια... "καλυβάκι" δεν το λες!!!!!!!!!! Καλέ αυτή με την πορτακαλί μαντήλα εσύ είσαι????? τι νόμιζες ότι δεν βλέπω καλά???? το κότερο που το έκρυψες κοριτσάρα μου???? Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΟΤΕΡΟ ΕΧΕΙΣ ΕΣΥ! ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΟΠΩΣ ΓΙΝΑΜΕ ΟΥΤΕ ΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΟ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!
      ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ. ΑΡΑΓΜΕΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ, ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ. ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΚΟΥΝΗΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΥΨΗ......
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!

      Διαγραφή
  14. Εφάκι μου την ίδια αγάπη βλέπω έχουμε στην θάλασσα!
    Βέβαια τα κοινά μας σταματάνε εδώ, γιατί εγώ τέτοια κομψοτεχνήματα δεν έχω κανένα ταλέντο να τα φτιάξω χα χα χαα!!
    Είναι πολύ γλυκούλι και σίγουρα ομόρφυνε την γωνίτσα της αυλίτσας σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΘΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΩ ΕΓΩ ΕΝΑ. ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  15. Καλά πούλησες οικόπεδο στο Βόλο και δεν είπες τίποτα;; Το σπιτάκι σου πανέμορφο. Αλήθεια από τι είναι φτιαγμένο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΙΡΝΕΣ; ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΙΜΟ....ΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΞΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ .
      ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΡΕΣΩ. ΤΟ ΕΒΑΨΑ ΚΑΙ ΝΑ!
      ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΝΗΣΙΩΤΙΚΑ ΕΜΕΝΑ...ΣΥΓΧΩΡΗΣΤΕ ΜΕ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΜΟΥ.....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
    2. Πάντα ψάχνουμε για μια καλή ευκαιρία. Και αφού ήδη ζω στιν Βόλο δεν θα ήταν άσχημα..

      Διαγραφή
  16. Oυαου ...καλό !!!! ζηλεύω βόλτες στην θάλασσα!!!! φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΙΑ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΑΣ; ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ; ΤΟΥ ΕΥΒΟΙΚΟΥ Η ΤΟΥ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟΥ; ΑΝΤΕ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΠΟΡΤΟ! ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙ ΟΙ ΤΣΙΓΚΟΥΝΙΕΣ ΣΤΑ ΦΙΛΙΑ;
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  17. Εφούλα μου, πόσο όμορφο, καλοκαιρινό και αισιόδοξο σπιτάκι έφτιαξες!!!!! Θα το έχεις όλο το καλοκαίρι να το καμαρώνεις!!!! Μιά γωνιά από ελληνικό νησί στην αυλή σου. Μπράβο, πολύ όμορφο, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ, ΑΝΕΤΤΑ ΜΟΥ, ΕΤΣΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ....ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφη η γωνιά σου!!!!
    Ευχαριστούμε για τις μαγευτικές εικόνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η πανέμορφη φύση σε γέμισε τέλειες ειδυλλιακές εικόνες κι έφτιαξες ένα όμορφο σπιτάκι δίπλα στη θάλασσα...μπράβο για το μεράκι,πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έφη μου,τι όμορφο σπιτάκι παραθαλάσιο;!! Καλά η αυλή σου , έγινε αυλή των θαυμάτων γλυκούλα μου!!!να τα χαίρεσαι όλα!!!Σίγουρα ο Βόλος αν και πανέμορφος, είναι λίγο μακρυά!!!Αφού έχετε δίπλα σας την θάλασσα καλή μου, δεν σου λείπει τίποτα!!!φιλάκια και συνέχισε τις ωραίες δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ε, δεν το πιστεύω!!!!
    Τι όμορφο σπιτάκι!!! Ωραίο, περιποιημένο, καλόγουστο, ωραία χρώματα, τι να πω, συγχαρητήρια, είναι λίγο...
    Ξέρεις τι σκέπτομαι Εφάκι μου; Ότι θα γίνεις μια υπέροχη γιαγιά, όταν έρθει η ώρα. Θα τα ξετρελάνεις τα παιδάκια.
    Είσαι όμως και υπέροχη φωτογράφος!!!
    Σ ευχαριστώ για την παραθαλάσσια πανέμορφη βόλτα!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟΓΕΥΜΑ. ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ...
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Εεε πραγματικά είστε απίστευτη,χαρά στο κουράγιο σας(:
    καλό βράδυ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι δημιουργίες σας πάντα κάτι παραπάνω από εμπνευσμένες!
    Τα χέρια μας οφείλουμε να αξιοποιούμε, αφού οι ιδέες σας μας παροτρύνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΜΟΝΟ ΤΕΤΟΙΑ ΣΠΙΤΙΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!!!!!
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΑΓΚΑΚΙ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΣ ΤΟ ΨΕΜΑΤΑ ΡΕΝΑ ΜΟΥ. ΜΑΣ ΓΥΡΙΖΟΥΝ ΠΙΣΩ....ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΧΑΡΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΩ.
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  25. Πανεμορφο το.σπιτακι!!!! Σου γραφω απο τον.... Βολο!!! Δυσκολευομαι απο το κινητο.... Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έφη μου πολύ όμορφο!!!!Συμφωνώ με την Ρένα.Έχω πρόβλημα με το κομπιούτερ μου, άντε να δούμε.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Effie, I love the house you built, so very cute must of been a lot of work. It's beautiful. Also Porto Raftis and groove very nice. Smiles and Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟH LU!
      I HAVE THE SAME HOBBY WITH YOUR HUBBY! I LIKE TO TAKE PICTURES FROM THE CAR. I REMEMBER....
      HOME IS WHERE THE HEART CAN BLOOM!!!!!!!!!
      THANK YOU FOR YOUR COMMENT!
      KISSES MY ROMANTIC FRIEND!

      Διαγραφή
  28. Effie, thank you for the link to Carmel. Before my husband had his stroke we used to go to Carmel, I love Carmel, it is my dream place and would love to live there. It's just like the blog says, lovely cottages, lots of plants, greenery everywhere. Wow, thank you again, now I can only dream of my beloved Carmel. Kisses...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OH LU!
      CARMEL IT IS A VERY NICE PLACE WITH OLD COTTAGES NEAR TO THE BEACH. MANY OF THEM ARE MADE WITH SEA STONES, I THINK...
      HUGS!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Εφάκι μου καλημέρα!!!!τι όμορφο σπιτάκι έφτιαξες!!!!με τις γλάστρες του και το βασικότερο με θέα στη θάλασσα!!!!με βλέπω να φτιάχνω κι εγώ ένα!!!!όπως όταν είμαστε παιδιά που τα ζωγραφίζαμε και έλεγα τέτοιο σπίτι θέλω όταν μεγαλώσω!!!μωρέ θα το φτιαξω και θα κάθομαι να παίζω!!!αμ πως!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΣ ΤΙΣ ΓΛΑΣΤΡΟΥΛΕΣ. ΑΝΤΕ ΦΤΙΑΞΕ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ.
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Όμορφες οι φωτογραφίες σου...μα και το σπιτάκι που έφτιαξες...απίθανο! Ξέρεις, ενώ μου αρέσει το βουνό, δε θα μπορούσα να ζήσω κάπου που δεν έχει θάλασσα...αισθάνομαι πως πνίγομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φανταστικό το σπιτάκι σου.... καλά, ο κήπος σου έχει μετατραπεί σε γκαλερί τέχνης!!!!!
    Αλλά, μάλλον θα συμφωνήσω με την Κυρία, έχεις καταπατήσει τον αιγιαλό.... Έχω "κονέ" στην πολεοδομία, θέλεις τίποτα; Μη νομίζεις πως μας τελείωσε το "λάδι", έλα βρε, στην Ελλάδα ζούμε...... Αααααχχχχχ, μαζί τα φάγαμε....... Αααααααχχχχχχχ θα δικαιωθεί στο τέλος ο χοντρός!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τέλειο το σπιτάκι που έφτιαξες και οι φωτογραφίες καταπληκτικές!!!Να έχεις μια όμορφη μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλημέρα και καλή υπόλοιπη μισή εβδομάδα.Καλε,τι ωραίο παραμυθένιο σπιτάκι!!!Μπράβο Εφάκη,που εμπλουτίζεις την ζωή σου με πολύ φαντασία,και το μεταδίδεις και σε εμάς.Φιλιά πολλά(τα λουλούδια ανθίζουν,και για να μην μου τα χαλάνε οι γατούλες μου,έβαλα στις γλάστρες μικρά καλάμια..χεχε)
    -))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΕΧΕΙΣ ΓΑΤΟΥΛΕΣ Ε; ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΣΚΑΛΙΖΟΥΝ ΤΟ ΧΩΜΑ ΣΤΑ ΠΑΡΤΕΡΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΟ ΣΚΑΛΙΖΕΙ Η ΜΠΕΛΛΑ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!ΖΩΑ ΒΛΕΠΕΙΣ......
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  34. Καλοκαιρινότατη δημιουργία και μου αρέσει πολύ!Ένα τέτοιο σπιτάκι ονειρεύομαι για τις διακοπές μου!Καλή συνέχεια...Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Παραλιες μας δειχνεις Έφη μου κι ένα "αχ!" μας βγαίνει...
    Το σπιτακι είναι κουκλίστικο, ας λέει η Βιλλιώτη θα τσονταρουμε όλες για το χαρατσι!Χα,χα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΙΚΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!

      Διαγραφή
  36. Εφη μου, το σπιτακι σου είναι ονειρεμένο! Σκέτη γλύκα! Οσο για τις φωτογραφίες, είναι πολύ όμορφες ! Δεν μπορώ όμως να καταλάβω γιατι δεν μου εμφανιζει όλες τις αναρτήσεις που γίνονται! Θα το βρω που θα μου πάει, γιατι "χάνω τεύχη" ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ....
      ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ....
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  37. Γειά σου Έφη!
    Πολύ όμορφο το σπιτάκι και πολύ όμορφες οι φωτογραφίες. Μας φέρνουν πιο κοντά στο καλοκαίρι που φέτος νομίζω έχουμε περισσότερο ανάγκη απο ποτέ.
    Χριστίνα
    http://www.fauxbilicious.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολυ ομορφο !!!Ζηλευω την αυλη σου και το χωρο να δημιουργεις....Εδω στο μπαλκονι ειναι πολυ δυσκολα...Οσο για σπιτακι δεν το λες!Μαλλον μεζονέτα με κηπο και μονοπατια και πηλινες γλαστρες το βλεπω εγω ....Μπραβο Εφη μου!Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΑ ΜΟΥ ΛΕΣ; ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΞΕΣΠΟΥΣΑ ΠΑΝΤΑ....ΠΑΛΙΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΠΛΑΚΟΣΤΡΩΣΩ ΕΙΧΑ ΓΚΑΖΟΝ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΧΝΑ ΒΡΑΧΟΚΗΠΟΥΣ....ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΠΕΤΡΕΣ ΕΧΩ ΚΟΥΒΑΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ; ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΙ ΟΛΟ ΚΑΤΩ ΤΗΝ ΕΒΓΑΖΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝΕ....ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΙΖΑΜΕ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  39. Ωραιααααα!!! μπήκα στην σειρα μου... για να μην φωναζει η κυρία πως κάνω παρασπονδίες......ωστε έχεις σπίτι στο γιαλό και μας το έκρυβες έ ΕΦΟΥΛΑ μου;;; πετραδάκι...πετραδακι...βλεπω το έχτισες ...γι αυτό βρε κορίτσι μου έχει αξία!!!ωρίστε με ενα βήμα εισαι στην θάλασσα ..τι άλλο θέλεις χρυσό μου;;;; λίγο κρασί...λίγο θαλλασσα και τ αγόρι σου..!!!!!χι..χι.. φιλακια πολλα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΔΕΣ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!! Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
      ΚΑΛΕ ΜΑΓΙΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΣ ΦΟΡΕΣΩ, ΟΧΙ ΜΑΝΤΗΛΕΣ.......ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

      Διαγραφή
  40. Εφή μου καλημέρα !! Μόλις γύρισα από τον.....Βόλο !!!! ΄Ημουν εκεί όταν έκανες την ανάρτησή σου και με το που διάβασα για το οικόπεδο που πούλησες, έσκασα στα γέλια. Σου έστειλα κι ένα μήνυμα μέσω του κινητού μου, αλλά απ'ότι διαπιστώνω δεν το έλαβες !! (Δεν είναι πολύ εύκολο να γράψεις σχόλιο από το κινητό, ίσως κάτι να πάτησα λάθος και δεν πέρασε).
    Καλά, το σπιτάκι με το κήπο του είναι απίστευτα όμορφο!!! Μου αρέσει που φύτεψες και παχύφυτα στα γλαστράκια του !!! Με ξεσήκωσες να σας δείξω κι εγώ σιγά-σιγά τί έχω στον δικό που κήπο.....Τρελλαίνομαι για τέτοια, αλλά όχι μόνο εγώ....κάνει πολλά και ο άντρας μου !!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΠΤΩΣΗ Ε; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
      ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΒΟΛΤΙΤΣΑ ΣΟΥ!!!!!!ΤΣΙΠΟΥΡΑΔΙΚΟ ΠΗΓΕΣ;
      ΑΝΤΕ ΒΑΛΕ ΜΑΣ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΙΔΕΑ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  41. Καλημερα Γειτονισσα!!!πολλα χανω απο την μπλογκογειτονια...δε σας προλαβαινω!!!
    Το σπιτακι-επαυλη με φως νερο τηλεφωνο και πληρωμενους τους φορους του ειναι πολυυυ ομορφο!!!
    Οσο για τις βολτες....ιδια με την Σωσωωωω.....κ.λο δεν στρωνετε κατω!!!!χαχαχα
    φιλια πολλααααα να σαι καλα και να βολταρεις οσο μπορεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Υπέροχο σπιτάκι!!Βλέπω το μεράκι σου στις κατασκευές σου!Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υπέροχο το σπιτάκι και οι φωτογραφίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τέλειο,μπράβο Εφη !!!το χαζεψαμε με την Μαρία Χριστίνα!!!θέλει κι εκεινη ενα ιδιο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Το σπιτάκι φοβερό! Ωραίο και το Πόρτο Ράφτη. Απο κει ξεκινώ κάθε χρόνο τα μπανάκια μου.
    Στο Βόλο πού τόχες το παραλιακό σου οικόπεδο? Τι κρίμα που το πούλησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΤΗΝ ΚΡΙΘΑΡΙΑ, ΚΑΡΥ ΜΟΥ.
      ΗΤΑΝ ΜΑΚΡΥΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ...ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ...ΠΟΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ...ΠΟΡΤΟ ΡΑΦΤΗ Ε; ΕΡΩΤΟΣΠΗΛΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή