Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Σάββατο 24 Μαρτίου 2012

Ήλιος στις αυλές και στα μπαλκόνια...!!!




Αγαπημένες μου φίλες και αγαπημένοι μου φίλοι, η Άνοιξη προχωρά ηλιόλουστη και όσο η μέρα μεγαλώνει οι δουλειές του σπιτιού πληθαίνουν.... Φυσικά ασχολήθηκα πολύ με την αυλή....
Και τις βεράντες.........

Έκοψα 3 κλαδάκια από αυτό το φυτό :



Μετά τα φύτεψα σε ένα βαζάκι που ζωγράφισα
Μου αρέσει να ζωγραφίζω και μάλλον αυτό το πάθος μου, το πληρώνει η αυλή μου....




Σας φιλώ όλες και όλους!!Καλό Σαββατοκύριακο!!

71 σχόλια:

  1. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ!!! ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΛΩΣΩ ΤΗΝ ΜΥΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΜΥΡΙΣΩ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΣΤΟ ΜΠΑΛΚΟΝΙ ΣΟΥ! ΝΑ ΑΠΛΩΣΩ ΤΟ ΧΕΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΚΟΨΩ ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ! ΥΠΕΡΟΧΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Nαι, αλλά με αυτό το πάθος σου έχεις ομορφύνει τόσο την αυλή σου!!!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τι δε θα έδινα για ένα καφεδάκι σ'αυτή την υπέροχη αυλή....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφος ο κήπος με γούστο και μεράκι...Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφος ο κήπος σου!Υπέροχες και οι ζωγραφιές σου, μ'αρέσουν τα σχέδια τα χρώματα όλα!!!Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα όλα 'Εφη....κι εγώ ήμουν έτοιμη ν' ασχοληθώ αλλά με τσάκισε μια ίωση με 39,9 πυρετό...3 μέρες τώρα.....πού θα πάει ????...θα μου περάσει και θ' αρχίσω κι εγώ τη δράση....φιλιά πολλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλώς σε βρίσκω Έφη!Εδώ και λίγη ώρα τριγυρνώ στο blog σου..Πολύ όμορφες οι ζωγραφιές σου!Μπράβο!!
    Τυχερή η αυλή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oh Lovely! these stones paint is so amazing, I am feeling awesome to see this spring decore..Loveeeeeeeeeeee it :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι όλα τόσο όμορφα!! Τυχερή η αυλή που "πληρώνει" το πάθος σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τέλεια!!!!!
    Στο ’πα εγώ..... Εκεί στην αυλή σου σε βλέπω μέχρι τα εκατό να ζωγραφίζεις και να χαμογελάς!!!!
    Τα φιλιά μου και καλή Άνοιξη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα Έφη!
    Πολύ όμορφες εικόνες και δημιουργίες!
    Να δω εγώ πότε θα αδειάσω να ασχοληθώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή η άνοιξη αλλά οι δουλειές δεν τελειώνουν!

    Μπράβο τέλεια η αυλή σου να με κεράσεις καφέ να την απολαύσω!

    Καλό ΣΒΚ να'χεις
    με φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύχρωμη, αναπαυτική, καλλιτεχνική... όλα τα έχει η αυλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Την αυλίτσα σου την έχεις κάνει ζωγραφιά Εφη μου, πανέμορφη σαν τις ζωγραφιές σου!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ομορφιέεεες!
    Τι ζηλευτή αυλή έχεις,Έφη μου-έργα τέχνης παντού!
    Καλό Σ/Κ-φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα ζωγράφισες όλα???τέλειωσες ??? έλα και από εδώ να μου ζωγραφίσεις για την βιτρίνα που δεν προλαβαίνω ...χαχαχ φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μπραβο Εφη ειναι πανεμορφη η αυλη σου !!!!!
    καλο βραδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εφη μου η αυλή σου είναι πανέμορφη!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκαμε αγαπητή Έφη!
    Το ιστολόγιο σου λάμπει από ομορφιά, χαρά και νοικοκυροσύνη!
    Να είσαι πάντα καλά και Δημιουργική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Λοιπον εισαι η χαρα των χρωματων!!!Γλυκεια μου κερνας καφεδακι στα ροζ μαξιλαρακια με τα ροζ διακοσμητικα???Βαζακια,πετρες ,κοχυλια φαναρια χαρμα οφθαλμων!!!!!!!Τελειος κηπος!!!!!Μπραβο!!!Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο βρε Εφη...Τι υπέροχα τα λουλουδάκια σου.Ολάνθιστα και χαρούμενα, και το μπαλκόνι τακτοποιημένο τέλεια...Και ζωγραφιές και βάζα και λουλούδια...πως τα προλαβαίνεις όλα και είναι και πανέμορφα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχη η αυλή σου!!!!να σαι καλά να την χαίρεσαι με τους φιλους και αγαπημένους σου!!!!καλή Κυριακή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πολύ όμορφα τα έφτιαξες όλα..ευγε σου...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΧ ΔΡΟΣΊΣΤΗΚΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΙΤΣΑ ΣΟΥ.ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΛΗ ΤΩΝ ΘΑΥΜΑΤΩΝ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ σε χαίρομαι ! Τα έκανες πανέμορφα όλα, τώρα είναι έτοιμη η αυλή και οι
    βεράντες και καφεδάκια και γλυκά του κουταλιού ! Αχ !
    Φιλάκια πολλά Έφη μου *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πώ..πώ... ΕΦΟΥΛΑ μου τι υπέροχη δημιουργικότητα...ειναι αυτή;;; τι ομορφες γλαστρες λουλούδια..ζωγραφιές....αντε θαρώ πως τα έβαλες να τα δουμε για να ζηλεψουμε...!!!! φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τα λουλούδια σου είναι πανέμορφα, η αυλή σου πρέπει να είναι τέλεια όλα ανθισμένα πωπω Έφη μου!!!Φοβερή δημιουργηκότητα απίθανα όλα αυτά που έχεις φτιάξει, μπράβο!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι πιο όμορφη πληρωμή για την αυλή σου!
    Και για όλες εμάς που σε καμαρώνουμε (και ζηλεύω) θα έλεγα για λόγου μου!
    Τώρα θέλεις να σου πω ποιο μου άρεσε περισσότερο;
    ΟΛΑ!
    Θα ήθελα να είχα αυλή.. να με άφηνες για λίγο εκεί στη καρέκλα να μυρίσω την Ανοιξη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γειά σου Εύη!
    Πολύ χάρηκα που βρήκα το blog σου. Το βρίσκω πολύ χαλαρωτικό. Όσο για την αυλή σου τη βρίσκω πολύ όμορφη. Η ζωγραφικά της πάει πολύ!
    Χριστίνα
    http://www.fauxbilicious.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έφη μου
    Όλα είναι τέλεια με γούστο και μεράκι.Θα ήθελα να κάθομαι σε μια γωνιά της αυλής σου.
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα, μ αρέσει το σκυλάκι σας που αγναντεύει έξω !!
    Όλα όμορφα !!
    Οι δουλειές πολλές, έχω κι εγώ αυλές και προσπαθώ να τις συνεφέρω μετά το χειμωνιάτικο παραμέλημα τους !! Οι μέρες είναι ηλιόλουστες , ότι πρέπει για βολτίτσα, εξοχή , παραλία και καφέ !!
    Σαμιώτικους χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. εισαι μια Μικρη Ξελογιαστρα..κλεινω τα ματια μου..και ταξηδεψα στο μαγικο σου μπαλκονι..στις ομορφες γωνιες του..στα βυθισμενα κιουπια σου..μεσα στο χωμα..μεσα στα χρωματα και τις μυρουδιες..να σαι καλα..καλη Κυριακη..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αχ βρε Έφη μου ξετρελάθηκα! Τι όμορφα όλα! Το μπαλκόνι, οι ζωγραφιές σου, τα λουλούδια άλλο πράμα! Υπέροχα όλα! Όμορφες εικόνες!
    Καλή εβδομάδα και χρόνια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Έφη μου καλησπέρα κι από εδώ !!!
    Ήρθα να ανταποδώσω την επίσκεψη και εντυπωσιάστηκα με την δροσιά και τη δημιουργικότητά σου. Είναι πολύ όμορφο στους καιρούς μας να υπάρχουν άνθρωποι που εκφράζουν τέτοια αισιοδοξία !
    Θα σε επισκέπτομαι συχνά. Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Η αυλή σου, Εφάκι, είναι τρέλα!!! Γεμάτη με το μεράκι και το γούστο σου... μπράβο! Και το πάθος σου για τη ζωγραφική ποτέ να μη σ' εγκαταλείψει.... είναι ό,τι πιο όμορφο κι' ευγενικό!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΒΡΙΣΚΩ ΜΕΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΩΔΙΕΣ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ!!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΤΡΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΝΩ ΠΟΛΛΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΕΤΩΠΑ ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΛΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΟΥΡΑΣΗ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΝΑ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΣΟΥ!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Hi Effie,
    Everything is so beautiful! I love the gorgeous flowers and your artistic creations.
    Have a great week!
    Hugs,
    Patti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ονειρεμένο(:
    καληνύχτα σαςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Δε νομίζω φιλενάδα να παραπονιέται η αυλή οτι της κοστίζεις ακριβά, τ αντίθετο μάλιστα το απολαμβάνει όπως εμείς...και το τραγούδι ΣΟΥΠΕΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ, ΕΦΗ με τα όλα της!!!
    Είσαι απόλαυση κι εκείνο το ροζ καθιστικούλι μαγικό και χαλαρωτικό!
    ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΑ ΚΙ ΕΣΥ,ΑΝΟΙΞΗ γαρ και τη βλέπεις παντού.
    Φιλιά κοριτσάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Hi, Effie!
    You have a beautiful garden.
    The sun is great and flowers are wonderful.

    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. δεν φτανει που ο πυρετος με εχει ξεκανει πας να με αποτελειωσεις και εσυ με οοοολα αυτα τα ομορφα που ανεβαζεις!!!!!
    να εισαι καλα να χαιρεσαι τις ομορφιες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Que gusto la llegada de la Primavera, aunque en España hace falta mucha agua, que no ha llovido en todo el invierno, unas flores preciosas que alegran la vida, besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Γεια σου αγαπητή μου Έφη, πώς είσαι!;
    Ο κήπος σας, τα πανέμορφα φυτά και τα έργα ζωγραφικής τους είναι μια χαρά!
    Γεμίστε τη ζωή και το φως το blog σας!
    Μια μεγάλη αγκαλιά και καλή εβδομάδα.
    Φιλιά.

    Hello my dear Effie, how are you!?
    Your garden, the beautiful plants and their paintings are a joy!
    Fill your blog life and light!!
    A big hug and good week.
    Kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΥΛΗ ΣΟΥ!!!ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΚΑΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!1ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημερα γειτονισσα!!!!Ουφ ξεκουραστηκα και επανηλθα στην μπλογκογειτονια!!!!
    ΠΟυ θα κανουμε χαμο σημερα ?χχχχχαααααααααααα

    Μ αρεσει πολυ και μου φτιαχνεις την διαθεση με τις καλοκαιρινες γωνιες του σπιτιου σου.
    Μου θυμισες οτι πρεπει και εγω να ασχοληθω λιγο με αυτα....
    Να σαι παντα καλα και να τα απολαμβανεις καθε στιγμη!
    φιλια πολλα και καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχες παράσταση με τα μπαλέτα Μπολσόι,μπαλαρινούλα;

      Διαγραφή
    2. ιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι τα βλεπεις εφηηηη?με προκαλει!!!!
      εγω κυρια ομως!!!στο υψος μου!!!...η μαλλον στο υψος των περιστασεων...γιατι αν βαλω το δικο μου χαχαχαχα αστα!!!!!1(Βιλλιωτη μη κανεις σχολιο για το υψος...δε σε παιρνει!!!)

      Διαγραφή
    3. ΤΟ ΒΡΑΔΥ ....ΠΕΡΙΜΕΝΩ....
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  48. Κι εδώ κυρίες είστε; Τι θα γίνει...μόνο εγώ και η Σωσώ θα την πληρώνουμε πάντα;Έφη μου τα περί αυλής σου στα έχω πει...παράδεισος και μας κάνεις να ζηλεύουμε,ευτυχώς μας σώζουν κάτι εξοχικά(έχω καμιά δεκαριά...όχι για μας,για να πληρώνουμε κανένα χαράτσι,τι θα γίνει το κράτος μας...κλέφτης;).Η πιο όμορφη εποχή της αυλής ήρθε!Απόλαυσέ την!Το σαλονάκι σου νομίζω πως μας φωνάζει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΜΑΣ!
      ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΟΛΥΜΠΑΙΝΩ....ΤΟ ΒΡΑΔΑΚΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΣΩ , ΕΛΑΤΕ.
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  49. Πανέμορφα χρώματα... Πανέμορφη αυλή!!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εφακη μου ζηλευτη η αυλη σου! Τοσο ομορφα φυτα, μεσα σε καταπληκτικα ζωγραφιστα δοχεια! Γεματη υπεροχα χρωματα!!!!!!Μπραβο φιλη μου! Σε καμαρωνω!!!! Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αχ ναί! Ηρθε επιτέλους! Καλή μας ηλιόλουστη και μυρωδάτη άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Έφη μου,
    Όποτε έρχομαι εδώ, σκέπτομαι "πόσα να καμαρώσω ακόμα;" και η απάντηση είναι, χιλιάδες!!!!
    Είσαι καταπληκτική, νοικοκυρεμένη, καλόγουστη!!!
    Πολύ σε χαίρομαι.Και από ότι κατάλαβα και το κοριτσάκι σου, είναι άξιο κι αυτό!!!
    Μπράβο σου!
    Πολλά φιλάκια, χρόνια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Επιτέλους φίλη βγήκε ο ήλιος...Ανοιξιάτικο και γεμάτο με χρώμα το σπιτικό σου,μου αρέσει!Καλή βδομάδα...Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλέ τι ωραία πράματα είναι όλα εδώ μέσα!!!Έχουμε και την ίδια μούρλα βλέπω!Δεν αφήνεις επιφάνεια αμπογιάντιστη!Σε μένα την πληρώνουν πάντα οι πέτρες...εμ εντάξει βότσαλα τα λένε.Αφού να φανταστείς κάθε φορά που πάω στη θάλασσα γυρίζω σπίτι με μια σακούλα πέτρες,καλά,βότσαλα είπαμε.Πως πάνε οι άλλες και μαζεύουν χόρτα με τη σακούλα,εεε εγώ πάω και μαζεύω πέτρες.Κι όλο το χειμώνα βγάζω το άχτι μου απάνω τους :-) Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. όλα πάρα πολύ όμορφα..μύρισε Άνοιξη..αλλά το σκυλάκι σου κλέβει την παράσταση..είναι τόσο γλυκούλι..θέλω να το αγκαλιάσω και να του δώσω 2 φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Εφη μου η αυλή σου είναι πανέμορφη και είμαι σίγουρη οτι εκεί ευχαριστιέσαι καφεδάκι.!!!!Φιλιά.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Μερακλού μου Έφη μου!!!Τέλεια τα έχεις όλα!!!Αυτό το λουλούδι που μεταφύτεψες, το ήξερα με μικρά ανθάκια, πρώτη φορά το βλέπω με μεγάλα και σαν τρομπέτες!!! το δικό μου, με ίδια φύλλα ,κάνει ψιλά κόκκινα ανθάκια σε τούφες τουφες!!Μάλλον θα μοιάζει, αλλά θα είναι άλλο...;φιλάκια καλή μου, και να χαίρεσαι την αυλή σου και το μπαλκόνι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. What beautiful flowers!!! Those roses are gorgeous! Happy week lovely Effie! X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τι όμορφα που τα εχεις ολα Εφη και ποσο περιποιημένα!!Θα τον χαρειτε αυτον τον παραδεισο!Λατρευτη η Άνοιξη δε λέω αλλα φερνει και πολλες δουλειες και ξεκαθαρισμα βρε παιδι μου εντος και εκτός σπιτιου και πρεπει να βρουμε την όρεξη να ακολουθησουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Αγάπη μου όμορφη!!! Μερακλού μου!!! θέλω καφεδάκι στο μπαλκόνι σου...!!!! Πανέμορφα τα έχει όλα!!! Φιλιά φιλιά φιλιά αγάπη μου γλυκιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Εσύ παιδί μου είσαι τέλεια νοικοκυρά..δηλαδή..το αντίθετπο από εμένα!!!!!Ζήλεψα τα λουλούδια σου.. την υπέροχη γλάστρα σου.Να έχεις καλή μέρα κοριτσάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΚΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΌΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΙΗΜΕΝΑ ΌΛΑ!!!ΜΠΡΆΒΟ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΣ ΚΉΠΟΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Μα δεν το συζητώ..η φαντασία και η καλλιτεχνία σου την βεράντα την κάνει ονειρεμένη!
    Θα σε φωνάξω στο νησί να μου φτιάξεις το αυλιδάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ti oraioi k peripoiimenoi xoroi !!!!!!!!!!!!bravo sou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή