Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Με βότσαλα και φαντασία....!!!

Αγαπημένες μου φίλες και φίλοι, καλή εβδομάδα!! Ξεπέρασα τα 300 μέλη και για να σας ευχαριστήσω, κάθισα και σχεδίασα ειδικά για εσάς μερικά σχέδια για διακόσμηση κήπου, που όπως πια γνωρίζετε όλοι και όλες είναι η αγαπημένη μου ασχολία μετά τη ζωγραφική...!! Τα υλικά που θα χρειαστείτε είναι πολλά βότσαλα, κατά προτίμηση ανοιχτόχρωμα (αν δεν βρείτε ολόλευκα που είναι ότι πρέπει), γλάστρες, φυτά, χαλίκι, κορμούς δέντρων. Αν έχετε και πέργολα- καφασωτό θα σας χρειαστεί και αυτό!! 


Ζωγραφίζετε μια μεγάλη πέτρα και με βότσαλα και γλάστρες φτιάχνετε αυτό το σχέδιο! Πίσω η σιδεριά με την καρδούλα μπορεί να ζωγραφιστεί και σε τοίχο αν ακουμπάει εκεί η σύνθεσή σας!
 
Πέργολα και βότσαλα
Σύνθεση
Διακοσμητική πιατέλα
Σύνθεση
Σύνθεση
Κήπος


Τρέξτε μαζέψτε βότσαλα!!!
Και κανένα κορμό...


Σας φιλώ όλους και όλες!!!

95 σχόλια:

  1. Έφη μου σε ευχαριστούμε πολύ, να συνεχίσεις αυτό που κάνεις με μεράκι και αγάπη!!!Χαίρομαι πολύ να βλέπω τις δημιουργίες σου και τις ιδέες σου συνεχώς!!!Είναι όλα πανέμορφα!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΚΑΙ ΕΣΥ ΝΑ ΜΑΣ ΜΑΓΕΙΡΕΥΕΙΣ ΝΟΣΤΙΜΙΕΣ!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  2. Μμμ..μου έδωσες ιδέα..πάω να ψάξω για κάτι ξεχασμένα βοτσαλάκια!!
    Να τους χιλιάσεις Εφούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΘΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΗ ΠΙΑΤΕΛΑ......ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Σου εύχομαι σε λίγο καιρό να ξεπεράσεις και τα 1000 μέλη!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έφη μου,να τους χιλιάσεις και πιο πάνω ακόμη!
    Ποπό,ευχαριστούμε,είσαι θησαυρός και ειδική στο στήσιμο!Θα κρατήσω τα σχέδιά σου,κάτι θα φτιάξω στην παραλία.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ, ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΜΟΡΦΑ....ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ. ΕΠΙΣΙΣ ΣΤΗΝ ΣΙΔΕΡΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΕΙΣ ΘΑΛΑΣΣΟΞΥΛΟ ΤΑΜΠΕΛΑ Η ΚΑΡΔΙΑ.
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Που τις βρίσκεις όλες αυτές τις φοβερές ιδέες???
    Να τους διπλο-τριπλο-χιλιάσεις τους αναγνώστες σου Εφάκι μου, έχεις ένα πανέμορφο blog και το αξίζεις!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ ΕΧΩ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΣΧΕΔΙΟ...ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ.
      ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΚΗΠΟΥΡΙΚΗ. ΕΙΝΑΙ ΑΓΧΟΛΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΩ ΑΠΟ ΑΓΧΟΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ.....
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΕΝΘΑΡΡΥΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!
      Α! ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!ΧΑ ΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  6. ΕΦΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ 1000 ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγάπη μου να μας 1000σεις!!!! Καλά τα σχέδιά σου είναι καταπληκτικά!!!! Όταν παιδί μου σε λέω χρυσοχέρα, το εννοώ!!!! Καλό απόγευμα αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!! ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΩΡΑΙΑ....ΕΘΕΑΘΗΣ......ΑΝΤΕ ΠΑΛΙ!!!!!!!!
      ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ, ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. Εφη μου ευχαριστούμε για τα σχεδια!! Πολύ όμορφα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΝΙΑ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΗΠΟ ΑΝΤΕ ΕΠΙ ΤΩ ΕΡΓΩ!!!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  9. Βότσαλα και ξύλα πολλά.. αυλή δεν έχω καρδιά μου!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ. ΕΧΕΙΣ ΒΕΡΑΝΤΑ!!!!!! ΜΗΠΩΣ ΚΙ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΦΡΟΝΤΙΔΑ; ΑΣΕ ..ΑΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΚΑΝΟΥΜΕ.....ΑΝΟΙΞΗ ΕΙΝΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΦΟΥΝΤΕΣ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΓΑΠΩ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ, ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ ΤΟΣΟ....
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  10. Με το καλο να τους χιλιασεις.Εχεις δικιο, τωρα που ανοιγει ο καιρος πρεπει να ασχοληθουμε και με τα λουλουδια και τις κατασκευες του κηπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΝΑ ΒΡΕ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!
      ΑΣΕ..ΟΛΕΣ ΒΑΡΙΟΥΝΤΑΙ ΛΕΕΙ...ΚΡΥΩΝΟΥΝ...ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ....ΓΙΑ ΚΟΠΑΝΕΣ ΟΜΩΣ...ΠΡΩΤΕΣ ΟΛΕΣ!!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  11. Έφη μου,
    με τέτοια χρυσά χεράκια, σίγουρα, θα ξεπεράσεις τους χίλιους αναγνώστες!!!!
    Συνέχισε δυναμικά!!!! Κάνεις πολύ όμορφα πράγματα και δίνεις ιδέες και σε μας, ειδικά εμένα, που από φαντασία σε ότι αφορά διακόσμηση παίρνω βαθμό κάτω της βάσης!!!! χαχαχαχα!!!!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΟΛΟ ΒΟΛΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΑ....ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΘΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!
      ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Εύχομαι να τους 1000σεις!!!Πολύ ωραία τα σχέδια σου!!!Μακάρι να είχα κήπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΗΠΟ; ΑΜ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΤΕΤΣΙΑ ΣΤΙΣ ΤΑΡΑΤΣΕΣ ΝΑ ΤΡΩΜΕ ΚΑΝΑ ΑΒΓΟ....ΒΕΡΑΝΤΑ ΕΧΕΙΣ; ΓΙΑ ΦΡΟΝΤΙΣΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΚΑΛΑ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εφακι μου γλυκο ευχομαι να μας χιλιασεις!!!!!Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλενάδα καλησπέρα...όμορφες ιδέες ..αλλά ακόμα δεν τολμώ να βγώ στην αυλή να ασχοληθώ...κρυώνω πολύ...
    Να γεμίσει το σπιτάκι σου με φίλους..σου εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΜ ΧΙΟΝΙΑ ΜΟΥ ΗΘΕΛΕΣ....ΤΩΡΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΟΥ......ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!

      Διαγραφή
  16. Εφάκι, να μας χιλιάσεις και γρήγορα!!!
    Ο κήπος σου, με τις ιδέες που έχεις, θα πρέπει να είναι φανταστικός....
    Τώρα που θα μετακομίσω σ' ένα δικό μας σπίτι, έχω ένα "πρανές" που θέλει διαμόρφωση, μπας και το συμμαζέψω λίγο προς το πιο συμπαθητικό!!!! Να ζητήσω τα "φώτα"σου;
    Ευχαριστούμε πολύ για τις ιδέες
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ!!!!!!!!ΧΑΛΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΧΑΤΗΡΙΑ ΣΕ ΦΙΛΕΣ; ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. Γεια σου βρε Εφάκι με την ''αρχιτεκτονική τοπίου''!!!Φιλία σου απαντάω εγώ...ναι θα στο φτιάξει η Έφη...κι εμείς τα σκαψίματα...τα μπαζώματα...κι ό,τι άλλο χρειαστεί!Δεν είπαμε πως θα βοηθήσουμε στη μετακόμιση;Εφούλα τι σχέδιο έχεις κάνει;Πολύ γλυκά τα σκίτσα σου!!!Να'χα κανένα μπαλκόνι της προκοπής...γιατί αυλή μας τελείωσε...φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΡΓΟΔΗΓΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΤΡΙΑ ΚΥΡΙΑ. ΞΥΛΟΤΥΠΟΣ, ΟΠΛΙΣΜΕΝΟ ΣΚΥΡΟΔΕΜΑ, ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.....ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΔΟΥΛΕΨΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ...ΜΕΤΑ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ....ΠΗΓΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟΣ...ΕΙΧΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ....ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΧΟΜΠΥ.....
      ΚΥΡΙΑ! ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑ; ΕΙΔΑ ΣΤΗΣ ΡΕΝΑΣ ΤΗΝ ON STROKE. ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ΠΑΙΔΕΥΟΜΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΘΩ...ΑΛΛΑ ΠΟΥ...ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑΣ.........ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Αχ αυτοί οι έρωτες!Να ξέρεις πως τίποτα δεν πάει χαμένο...κι αισθητικός,Εφούλα πολυτάλαντη και συ!Σύντομα θα έρθει και το μάθημα...τόσα έχετε να κάνετε,οι Ρένες(έχουμε και την αγιογραφία μη ξεχνάτε) σας βάλανε ένα σωρό ασκήσεις...ένα ένα,μη μου κουραστείτε!Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
    3. ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΠΟΤΕ.
      ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    4. Κυρία είδατε πηδήματα η συμμαθήτρια; Τώρα απο εργοδηγός-σχεδιάστρια> εργοδηγός ΜΟΝΟ η Εφη μπορούσε να το καταφέρει!
      Κυρία επίσης,απο πότε υποσχεθήκαμε χέρι στη μετακόμιση Φιλίας;είναι και στο Διόνυσο και χιονίζει εύκολα.Εκτός κι αν πάμε τάχα μου για τη μετακόμιση και παίξουμε χιονοπόλεμο!
      Πάντως εγω βοήθεια μετακομιστή δύσκολο να προσφέρω...έχω τα λουμπάγκα μου και θα πάθουν τα πάκια μου!
      Συμμαθήτρια Εφη,έκανες πάλι το θαύμα σου!!!ετοιμάσου τώρα για τον κύβο που θα πέσει στην κεφάλα μας,εσύ βέβαια πάλι θα διαπρέψεις λόγω προτέρου εντίμου βίου.
      ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ και μη μου σκας,βλέπεις...κρατιέμαιιιι!

      Διαγραφή
    5. ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΣΙΜΟ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ !!!!!!!ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙΣ ΤΙΣ ΖΕΜΠΕΚΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΝΑ ΣΕ ΚΟΙΤΑΜΕ!!!!!!
      ....ΣΣΣΣΣΣΣΣ...ΚΟΠΑΝΑ....ΠΟΙΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ; ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΥΒΟ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. ΕΦΗ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΧΕΔΙΑΚΙΑ ΚΑΙ ΙΔΕΕΣ!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΜΑΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ!!!Ο ΞΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΛΕΨΩ ΑΝΕΤα ΑΛΛΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ USB ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ
    αυτο πΟΥ ΦΥΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΡΜΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ !!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΝΑΣΟΥΛΙΝΙ!!!!!!
      ΑΝΤΕ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ!!!!!!!!ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ....ΑΝΤΕ ΦΤΙΑΞΕ ΜΑΣ ΚΑΤΙ ΣΕ ΠΗΛΟ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΜΕ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  19. μου αρεσει που δεν σταματας καθολου..εισαι καλιτεχναρα..οτι βρεις το κανεις ομορφο του δινεις ζωη..και χρωμα..ξυλο θες,πετρα,ολα ειναι υπεροχα..καλα να περνας..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΤΙ ΕΣΥ ΣΤΑΜΑΤΑΣ; ΕΙΔΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ!!!!!!!!!ΦΙΛΙΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  20. Eφη μου πολυ καλες οι προτασεις σου!!!!!! Πολυ καλη ιδεα ο κορμος-γλαστρα!!!! Μακαρι να ειχα κηπο να υλοποιησω καποια απο αυτα!!!Φιλακια πολλα κουκλα μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΦΟΥΛΑ ανασκουμπώθηκες βλεπω..και πήρες φόρα....καλε τι ιδέες ωραιες ειναι αυτές;;; και εμένα μου αρέσει ο κηπος αλλα το καλοκαιρι....οσο για την διακοσμησή του... ξερεις εχω τον Σμαραγδένιο... χα..χα..φιλακια πολλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ΚΑΛΑ!!!! ΕΣΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟΜΑΣΤΟΡΑ!!!!!!ΑΣΤΟΝ ...ΘΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΩΡΑΙΑ....
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΡΟΥΛΑΚΙ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  22. Τι ωραία πράγματα είναι αυτά, και με όλες τις λεπτομέρειες!!
    Μου θύμισες τον κήπο μας στη Χαλκιδική, κάπως έτσι ήταν με βότσαλα
    μικρά και μεγάλα, κοχύλια, ακόμα και στις βρύσες είχε βάλει ο μπαμπάς μου !!
    Είναι πανέμορφα! Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες Έφη μου :)
    Πολλά φιλιάαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εφούλα μου, τι καταπληκτικές ιδέες είναι αυτές!!! Και κάθησες και σχεδίασες κιόλας!!! Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σου εύχομαι να τους χιλιάσεις!!!!
    Όσο για τα σχέδια ευχαριστούμε!!!!
    Ξέρω που θα τα δείξω αν και πολύ φοβάμαι ότι θα με βάλουν
    να μαζέβω βότσαλα!!! Χα χα χα!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
      ΑΝΤΕ ΘΑ ΣΕ ΒΑΛΟΥΝ ΠΑΛΙ ΣΕ ΜΠΕΛΑΔΕΣ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  25. διαμαντακια κανουν τα χερια σου μπραβο σου καλως να ερθεις στο σπιτι μου θα χαρω να σε δω και να ζωγραφισεις μαι τεραστια καρδια με αγαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλημερα γλυκεια εφη!
    λατρευω οτιδηποτε εχει βοτσαλο και κοχυλι!
    μπραβο χιλια μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΦΙΛΗ! ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ. ΜΙΣΑ-ΜΙΣΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΤΩΡΑ!

      Διαγραφή
  27. Τι κρίμα που δεν έχω κήπο!! Εχω βέβαια ένα μπαλκόνι 3 επί 2 το οποίο είναι εντελώς άδειο γιατί δεν μου έρχεται καμμια ιδέα ώστε να μη βλέπω τις απέναντι πολυκατοικίες. Αν έχεις κάποιες ιδέες είμαι έτοιμη να τις υιοθετήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ! ΟΠΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΕΤΟΙΜΗ, ΠΕΣ ΜΟΥ!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  28. Καλώς σε βρήκα Έφη!! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια :)
    Εκτός από τη ζωγραφική μ' αρέσει και μένα να ασχολούμαι με τον κήπο και τη διαμόρφωσή του και οι ιδέες που δίνεις είναι όμορφες και εύκολα πραγματοποιήσιμες. Πολύ όμορφος και ο κορμός μέσα στον οποίο έχεις φυτέψει!!! Φιλιά και θα τα λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Καλά δεν σε πιστεύω...εσύ πρέπει να μου σχεδιάσεις τον κήπο! Ιδίως εκείνη την ιδέα με τον κορμό ξύλου την καταζήλεψα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΗΠΟ.....ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΤΟΨΗ ΜΕ ΒΟΡΡΑ, ΝΟΤΟ ΚΛΠ. ΚΑΙ ΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ....ΠΧ. ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ Η ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΙΣ ΒΡΥΣΕΣ....ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΚΙΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.....ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ...ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ........
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Έφη μου, ευτυχώς που μας πας εσύ στο καλοκαίρι γιατί αν περιμένουμε από τον καιρό… άστα…

    Η σελίδα σου όπως πάντα μοσχοβολάει φύση! Και γούστο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Eίσαι αστέρι !!!!Τέλεια ιδέα!!!Σ'ευχαριστούμε και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εφάκι..έχεις όρεξη για παιχνιδάκι;
    Για πέρασε απο το mystickland..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εφη μου λατρευω τον κηπο σου !!!!!Τι ταλεντο!!!Να κανεις σχεδια και κατοψη!!Να τους χιλιασεις τους αναγνωστες σου γλυκεια μου γιατι το αξιζεις!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Εφάκι μου!!!! Καλό βράδυ κοριτσάκι μου γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έφη μου μας ξετίναξε δε θα πει τίποτα!!! χα χα! Χαλάλι του όμως είναι διασκεδαστικό! Τι ομορφιές έφτιαξες πάλι!!! Σε ευχαριστούμε για τα σούπερ σχέδιά σου! Κάποιο απ'όλα θα υλοποιήσω σίγουρα.. Βότσαλα σας έρχομαι!!!! Φιλάκια πολλά φιλενάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΕ ΠΟΛΛΑ ΡΩΤΑΓΕ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!ΑΝΤΕ ΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΟΛΑ.....
      ΑΝΤΕ ΜΑΡΑΚΙ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΗΠΟ ΕΣΥ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙΣ ΤΑ ΚΟΥΤΣΟΥΡΑ...ΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΘΑΥΜΑΤΑ!!!!!!
      ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΛΑ ΜΟΥ!!!!!! ΦΤΙΑΞΕ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΒΕΡΑΝΤΑ...ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΠΙΑΤΕΛΑ ΜΕ ΦΥΤΑ ΚΑΙ ΒΟΤΣΑΛΑ......
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  37. Εφάκι μου τι υπέροχες ζωγραφιές έκανες πάλι;τέλεια τα σχέδια!!!φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Οι ιδέες σου καταπληκτικές!
    Εύχομαι να τους 1000ασεις τους αναγνώστες και να κατεβάζεις
    συνέχεια όμορφες ιδέες!

    Φιλιά θαλασσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΖΟΥΖΟΥ ΜΟΥ ΕΣΥ ΚΙ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΒΟΤΣΑΛΑ.........ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!
      ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΥΛΙ ΜΟΥ ΕΣΥ!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!

      Διαγραφή
  39. Διακοσμήτρια κήπου σε βλέπω Εφάκι,μπράβο οι ιδέες πολύ όμορφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΝΩ....ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΡΥΠΑΝΙΑ, ΣΕΓΕΣ, ΠΡΙΟΝΙΑ...ΔΕΝ ΤΑ ΜΠΟΡΩ...

      Διαγραφή
  40. Ευχόμαστε, πάντα εμπνεύσεις με υλικά από τη Μάνα Φύση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, Η ΦΥΣΗ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ , ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Εφούλα μου ξετρελλαθηκα με τα σχεδια σου!!!αν και θα ήθελα να εφτιαχνα το πιο πολύπλοκο..λογω ελλειψης χωρου θα αρκεστω στη διακοσμητική πιατελα που ειναι τέλεια για τα δικα μου δεδομένα!!!Σε ευχαριστουμε για όλα οσα γνωρίζεις και μας τα χαριζεις με τόση ευχαριστηση!!Να τους χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΦΗ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΑ ΕΧΩ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΡΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ.ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΟΥ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΜΗ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΠΑΝΑ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΚΗΠΟ!!!!!!ΑΝΤΕ ΕΠΙ ΤΩ ΕΡΓΩ......
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  44. τι όμορφο αυτό με το σχέδιο της σύνθεσης εκ των προτέρων...
    με ενέπνευσε πραγματικά, προσχέδιο στο χαρτί και υλοποίηση στο χώρο,
    ευχαριστούμε εφάκι
    να σε καλά και φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή