Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Κυριακή 22 Απριλίου 2012

Πρωτομαγιά της Βιβής...!!

Και εκεί που είπαμε τελειώσαμε με τον δελφινοδιαγωνισμό είπα να πάω από της Βιβής και τι να δω...!! Ανοίξαμε δουλειές πάλι! χαχαχα

Σκεφτόμουν...σκεφτόμουν....να κατεβάσω καμιά λουλουδέ ιδέα αλλά τίποτα! Όσο για την αυλή μου μετά τις καταιγίδες δεν έλεγε και πολλά... Τα περισσότερα λουλουδάκια μου ήταν μαδημένα από τον αέρα... 

Λοιπόν, ας είναι καλά ο Γιάννης μου που ενισχύει τον φίλο του τον λουλουδά και ξαφνικά βρέθηκα το Σάββατο με 3 ματσάκια νεραγκούλες
2 μάτσα τριαντάφυλλα και 1 μάτσο κινέζικα γαρύφαλλα...
Βουτάω την μηχανή μου, ξεθάβω ένα τραπεζομάντηλο της γιαγιάς μου από την Προύσα της Μ.Ασίας και κολλάω μια φωτογραφία ανάλογη από περιοδικό (κοριτσάκι στην Σμύρνη) σ'ένα κουτί από αυτά...ξέρετε... και βουρ για κάτω
Να φωτογραφίες έτσι , να κι αλλιώς...!! Βιβή διάλεξε όποια σ'αρέσει για την Πρωτομαγιά σου!!





Σας φιλώ όλους και όλες...!! Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

110 σχόλια:

  1. che bel girotondo di colori e bellissimi fiori!Buona domenica!Rosetta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλημερα Εφουλι μου!!!Πωπω,τρελλαθηκα με τα λουλουδια σου!!!!!!!!Νεραγκουλες,τριανταφυλλα πανσεδες!!!!!!!Και το ασπρο τραπεζομαντηλο της γιαγιας,η φωτογραφια,ολα τοσο ρομαντικα και ανοιξιατικα!!!!!!Τυφλα ναχουν οι παρουσιασεις μεγαλων περιοδικων για το σπιτι!!!!!!!!!!!!!!!
    Μουφερες την Ανοιξη στη καρδια βρε Εφουλα!!!!!!!Αντε ετσι ναναι η ζωη σου,τριανταφυλλενια μου!!!!!!
    Ηugs and kisses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΙ ΑΛΛΗ ΜΗΧΑΝΗ....ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΕΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ....ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΑΓΚΑΛΙΤΣΕΣ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΡΕ! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Εφούλα.μου...οπως λέει το Μαρακι ...απο πάνω...η λουλουδιασμένες παρουσιάσεις σου σκίζουν... τι όμορφα λουλουδια!!!!...χι..χι.. παλι μήκα σφήνα...έλα καλε συμμαθήτριες ..όλο στο τέλος έρχομαι... ειπα να σου απαντήσω μια φορά στην αρχή!!!!! καλα ντέ;;; μην φωνάζεις...παω στην σειρά μου..σνίφφφφφ!!!

      Διαγραφή
  3. Εφούλα,τί υπέροχος συνδυασμός...!!!
    πώς σου κατέβηκε παιδί μου και τα συνδύασες όλα...???
    τα λουλούδια σου μου άνοιξαν τη καρδιά,το τραπεζομαντηλο της γιαγιάς, μου ανέσυρε μνήμες...
    δεν είναι δυνατόν να μη το βάλω...
    πολλά πολλά φιλιά και ευχαριστίες...
    πάω να τα " κρεμάσω " στο βλογ μου...-:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΙΒΗ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ Ο ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΑΥΤΟΣ!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. πολύ όμορφη χαρούμενη και ανοιξιάτικη σύνθεση :)
    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο,Έφη,όλες οι φωτογραφίες είναι τέλειες,μου άρεσαν πολύ.Δεν θα ήξερα ποια να πρωτοδιαλέξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εφάκι μου λουλούδιασε ο τόπος και μας έφτιαξες την διάθεση με τις πανέμορφες φωτογραφίες σου!
    Πολλά σου μπράβο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΑ ΜΟΥ ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΕΡΑΣΙ!!!!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!ΑΧ ΔΕΝ ΕΧΩ, ΤΕΛΕΙΩΣΕ...
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  7. Έφη καλό απόγευμα. Γέμισες το σπίτι σου και τις οθόνες του κομπιούτερ μας, χρώματα και αρωματα!!! Η προτελευταία φωτογραφία, που φαίνεται πιο κοντά και η πολυθρόνα, νομίζω ότι είναι η πιο ωραία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΕΙΠΑ ΣΤΗΝ ΕΛΕΝΑ; ΤΟ ΚΕΡΑΣΙ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΣΑΣ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ...ΑΧ!!!!!!

      Διαγραφή
  8. καλως την Αρχοντισσα με τα ωραια της..καλη επιτυχια..υπεροχο..μας γεμισες χρωμα και μυρουδιες..σου στελνω ανθισμενα φιλια..καλη Κυριακη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  9. Έφη μου τι ωραίες φωτογραφίες πωπω γέμισε παντού αρώματα και χρώματα!!!Τέλεια είναι μπράβο σου!!!!
    Φιλάκια πολλά καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΥΠΕΡΟΧΕς!!!!!ΤΙ ΧΡΩΜΑ!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ....ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ένα θα σου πω: Τα κοφτά ερχόχειρα είναι η αδυναμία μου. τα μόνα υπολογίσιμα :))
    Εξαιρετική η ανάρτησή σου.
    καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΜΟΥ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ...ΚΕΙΜΗΛΙΑ ΓΙΑ! ΕΧΩ ΣΕ ΚΟΦΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΥΦΙΚΟ ΤΗΣ ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΡΕΒΒΑΤΙΟΥ!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Πάρα πολύ όμορφη φωτογραφία!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι στον Πρωτομαγιάτικο διαγωνισμό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ φωτεινή και ευωδιαστή η Πρωτομαγιά σου Εφη,καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεμισες τη γειτονια με χρωματα κι αρωματα Εφη, μοσχομυρισε ο τοπος.Καλη εβδομαδα να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι όμορφες ανοιξιάτικες εικόνες!όλες οι φωτογραφίες σου τέλειες!Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό σου εύχομαι!Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφα τα κίτρινα τριαντάφυλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά Εφάκι μου και συγγνώμη για την πολυήμερη απουσία, αλλά μόλις χθες έφυγαν τα παιδιά μου.
    Υπέροχες οι συνθέσεις και οι φωτογραφίες σου! Όπως πάντα!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
      ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  18. Εφουλα μου, μοσχομυρισε η γειτονια! Νεραγκουλες, αγαπημενες! Αλλα και το βαζο σου, καταπληκτικο με την εικονα που εβαλες! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λες εμένα να μη μου φέρνει λουλούδια επειδή δε λαβαίνω μέρος στον διαγωνισμό; !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Θου, Κύριε.......
    Γεια σου Εφούλα μου με τα ωραία σου.... πάντα λουλουδιασμένη να είσαι και καλή επιτυχία
    Φιλάκια πολλά...... καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!! ΤΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΣ....ΒΡΕ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ....ΕΣΕΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΑΛΛΑ!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ!!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΤΟ ΝΑ ΟΜΟΡΦΑΙΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΩΡΟ ΣΟΥ ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ ΤΟ ΒΑΖΟ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΕΙΣΑΙ Η ΧΑΡΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!! ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ....
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

    ΕΦΗ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ ΟΘΟΝΗΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ...???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΣΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ!!!!!!!ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
      ΟΧΙ! ΤΟ ΛΑΠ ΤΟΠ ΦΤΑΙΕΙ...
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  21. Τι υπέροχες εικόνες Έφη!
    Το εργόχειρο, τα λουλούδια, τα χρώματα!!
    Καλή σου επιτυχία και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μας έφτιαξες την διάθεση Έφη μου με τις όμορφες εικόνες! Το εργόχειρο σταθερή αξία...Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΜΕ ΛΕΛΟΥΔΑ!!!!!!
      ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΩ. ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  23. Έφη καλή επιτυχία να έχεις στον διαγωνισμό.
    Να χαίρεσαι την κόρη σου, γερή και τυχερή να είναι στην ζωή της.
    Φιλιά και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΣΩΣΩ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
      ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  24. Ηρθα να ευχηθώ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στη μάνα κι εδώ βλέπω την Ανθοκομική έκθεση της Κηφισιάς...και λέω για τη Ζετα είναι...έλα ,όμως που όλος ο λουλουδοστολισμός ήταν για τη Βιβή!!!! μεγάλη η χάρη σου Κυρία μου, θα γεμίσει της χριστιανής το ΠΙΚΑΣΑ και μετά για να βρει χώρο θα σβήσει το αβαταρ σαν εμενα...
    Εφάκι να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου,να την καμαρώσεις όπως επιθυμείς.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΙΓΑ ΜΩΡΕ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΘΟΚΟΜΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!ΕΙΠΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΜΕ ΤΑ ΑΝΘΗ. ΒΓΑΖΟΥΝ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟ.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!!!!!!!!
      ΣΕ ΦΙΛΩ! ΣΜΟΥΥΥΥΥΥΤΣ!

      Διαγραφή
  25. Eφουλα μου,να χαιρεσαι την μοναχοκορη σου,ευχομαι ολοψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ στο κοριτσακι σου,ναναι η ζωη της σαν τη σημερινη αναρτηση σου,να εχει καλη τυχη σε καθε επιλογη της και πανω απ'ολα υγεια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εχει και της ευχες της Λιτσας κι εσυ πολλα φιλια!!!!!!!!!!
    Σ'αγαπω και το εννοω,δεν το λεω για εντιπωσιασμο!!!!!!!!!!!
    Καλη εβδομαδα και πολλα φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ !!!!!!!!!!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!!!!!
      Α! ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΕΓΓΟ!!!!!!!!

      Διαγραφή
  26. Τωρα δεν πιστευω να φω νάζεις ..ορίστε ήρθα στην σειρα μου ..να σου πώ Εφούλα...μου...μήμως πρέπει να το δείς διακοσμητικά το θέμα;;;... τα έβαλες το καθένα κομμάτι στο σωστό σημείο..!!!με κέρδισαν όλα αλλα πιο πολύ η φωτό....τις μικρασιάτισας..πλαισιωμένη με τοσα όμορφα λουλούδια..!!!!φιλακια και να χαιρεσαι την κορούλα σου.. αλήθεια γιορταζει;;....οτι και να εχει σου στελνω ευχούλες..και φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΙΩΡΓΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  27. ΕΦΗ ΜΟΥ ΟΛΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ,ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΟΙ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έφη μου
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.Όπως πάντα όλα εξαιρετικά!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΟΜΑΝΤΗΛΟ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!! ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΖΕΤΑ!!!!!!!ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα!!!Πολύ όμορφα τα λουλούδια σου και η φωτογράφηση σούπερ!!! Μπράβο καλλιτέχνη!Να χαίρεσαι την κούκλα σου Εφούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΧ! Η ΚΥΡΙΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!
      Α! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  31. Καλλιτεχνική φωτογράφιση. Το κοριτσάκι φοβερή έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλημέρα Έφη μου.Χρόνια πολλά στο Ζετάκι, να την χαίρεσαι την κορούλα σου.Οι φωτογραφίες σου είναι υπέροχες!Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα.Να είσαστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!!!!!!
      ΑΣΕ ΕΧΩ ΣΚΑΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΡΗΝΟ........
      ΣΕ ΦΙΛΩ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  33. Εφούλα μου σε ευχαριστώ μάτια μου για τα χρονια σου πολλα...σου απαντώ μεσα απο το μπλοκ σου...γιατί θα κανω Αναρτηση με το θέμα...απλώς δεν πρόλαβα ακομα..να το κανω... φιλακια παω τώρα να μαγειρεψω...χι..χι.. να ξαναπεράσεις ....απο μενα αργοτερα..... φιλακια τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΡΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!!ΘΑ ΞΑΝΑΡΘΩ ΒΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  34. Καλημέρα βρε Εφάκι με τα ωραία σου!! Μα τι ομορφιές έφτιαξες πάλι.Το λουλουδένιο σου ντεκόρ πανέμορφο αλλά η φωτογραφία της γιαγιάς...τόσο συγκινητική!! Ετοιμη για να πιάσεις το Μάη λοιπόν! Σε ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο στην ανάρτηση μου εσύ μαμά πια απ'τις παλιές...ξέρεις καλά!! Φιλιά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΤΟ ΕΡΓΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  35. ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟ ΖΕΤΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΝΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΓΕΡΗ ΤΥΧΕΡΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!!!!!!!!!!ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΟΣΜΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΖΕΤΑΚΙ ΤΩΡΑ

    ΚΙ ΕΓΩ Σ ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!
    ΣΑΝ ΤΗ ΜΙΣΙΡΛΟΥ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΑΔΕΛΦΗ ΣΟΥ; ΚΑΛΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!
      ΛΑΤΡΕΙΑΑΑ! ΘΥΜΑΣΑΙ ΒΡΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΑΝΤΑΡΑ ΠΩΣ ΤΟ ΕΛΕΓΕ;; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!! ΛΑΤΡΕΙΑ!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  36. Τι όμορφα λουλούδια!! Ειδικά τα κίτρινα τριαντάφυλλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Έφη έλα μια βόλτα για μερικά βραβειάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φιλενάδα μου χρόνια πολλά και καλά στο Ζετάκι!!! Να τη χαίρεσαι την κοράκλα σου!!!!! Να εκατοστήσει τα χρόνια της κι ότι επιθυμεί!!! Τα λουλούδια πανέμορφα εννοείται!!!! Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλώς σε βρήκα Εφη ΄σε ευχαριστώ που πέρασες από το σπιτάκι μου. Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλησπέρα Έφη καλώς σε βρήκα και καλή εβδομάδα!!!Σου αξίζουν συγχαρητήρια γιατί δημιούργησες πραγματικά ένα υπέροχο λουλουδένιο σκηνικό!!!Πανέμορφο και το παλιό αλλά υπέροχο τραπεζομάντηλο της γιαγιάς!!Όλες οι φωτογραφίες αξίζουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Να χαιρόμαστε το κοριτσάκι μας το όμορφο!!! Εσύ να το χαίρεσαι διπλά και να το καμαρώνεις!!! Τα καλύτερα να της έρθουν στη ζωή της!!! Το σκηνικό που έστησες είναι αλλού...!!!! Φιλιά αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ! ΑΓΑΠΟΥΛΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

      Διαγραφή
  42. ΕΦΗ ΜΟΥ.... πολύ ωραια η ανάρτησή σου!!!

    ΣΟΥ ΣΤΕΛΛΩ ΘΕΡΜΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΑΜΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΚΟΡΟΥΛΑΣ ΣΟΥ, ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ!!!

    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΥΑΚΙ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!ΜΑΥΡΙΣΕΣ ΒΡΕ ΚΑΘΟΛΟΥ; Ε! ΤΙ ΡΩΤΑΩ ΤΩΡΑ!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  43. Μπορεί να έχω λουλούδια στο κήπο μου, αλλά τέτοιες σκηνοθετικές ικανότητες δεν διαθέτω. Μπράβο βρε Εφούλα ! Πολύ όμορφα τα έστησες για φωτογράφιση ! Το τραπεζομάντηλο της γιαγιάς υπέροχο, αλλά και το βάζο έγινε πολύ όμορφο και ρομαντικό !!!! Χρόνια πολλά για την κόρη σου. Να την χαίρεσαι !! Φιλάκια πολλά ! Α, χθές αγόρασα μιά κίτρινη τριανταφυλλιά... πολύ μου αρέσουν τα κίτρινα τριαντάφυλλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΑΝΝ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΩ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΗΠΟ ΣΟΥ!!!!!
      ΜΑΣ ΒΛΕΠΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΣΤ ΝΑ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ!!!!!!!
      Η ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΑΙΝΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ!!!!!!!!!!
      ΩΧ! ΤΙ ΕΙΠΑ ΤΩΡΑ!!!!!!!ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ;;;;; ΘΑ ΣΚΙΣΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  44. Πολύ ωραίο το σπιτάκι σου! Χάρηκα που το βρήκα!
    Τα λουλουδάκια σου καταπληκτικά!
    Φιλιά και καλό βράδυ!

    http://beautystr.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Έφη μου γλυκειά μου, να χαίρεσαι την Ζέτα μας!!!Χρόνια της πολλά!!!Είσαι απίστευτη διακοσμήτρια!!!Μπράβο όμορφη!!! Πανέμορφες φωτογραφίες!!!φιλάκια και χρόνια πολλά και για το Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΑΝΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  46. ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ !!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΛΕΠΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΠΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΥΡΙΕ ΚΟΛΙΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΑΣ ΛΟΓΙΑ!!!!ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΦΑΚΟ!
      ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΠΑΙΖΟΥΜΕ....
      ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΥΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  47. Eφούλα μου γλυκιά, να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου! Να το βλέπεις και να το καμαρώνεις γερό κι ευτυχισμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΙΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  48. Πολύ όμορφες λουλουδοσυνθέσεις.
    Μπράβο σου Έφη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εφούλα μου καλημέρα και χρόνια πολλά!! τα λουλούδια σου για άλλη μια φορά είναι εξαιρετικά και οι φωτογραφίες τέλειες με ταξίδεψαν σε άλλες νοσταλγικές εποχές... γιατί δεν ασχολείσαι και με τη φωτογραφία? Φιλενάδα το'χεις....Φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Χρώματα... χρώματα... χρώματα!!! Καλή επιτυχία με το διαγωνισμό Έφη!! Μου έφτιαξες τη διάθεση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Έφη μου σ'ευχαριστώ για την επίσκεψή σου... κάνεις φανταστικά πράγματα... πιστεύω πως ότι πιάνουν τα χεράκια σου το μεταμορφώνουν... τα λουλούδια σου φανταστικά... φιλιά πολλά... να τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή