Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

Design - Ζωγραφική στον κήπο 7

Αγαπημένες μου φίλες, 


εύχομαι να έχουμε όλοι μας ένα πολύ όμορφο και χαλαρωτικό Σαββατοκύριακο!! Μιας και μαζευόμαστε ακόμα στις αυλές, είπα να σας καλέσω και στην δικιά μου αυλή, να πιούμε το καφεδάκι μας, να φάμε το γλυκάκι μας, και να σας δείξω τη νέα μου διακόσμηση....! Είχα μια πλαστική γλάστρα και ένα πλακάκι... Έβαψα τη γλάστρα με πλαστικό χρώμα για να ξεφύγει το μάτι από το κλασσικό καφέ των γλαστρών και επίσης ζωγράφισα το πλακάκι....!! 




Το πλακάκι είναι ζωγραφισμένο με ακρυλικά χρώματα κατάλληλα για πέτρα... από πάνω έχει βερνίκι! Εκεί που βλέπετε ότι έχω επεξεργαστεί τη φωτογραφία και έχω βάλει μωσαϊκό είναι επειδή έχω γράψει την οδό του σπιτιού μας...


Γλάστρα μεταμορφωμένη με πλαστικό χρώμα! Από καφέ που ήταν την άλλαξα στο χαρούμενο και ζωντανό κίτρινο με ροζ και λαχανί λεπτομέρειες!





Για το τέλος θα σας αφιερώσω ένα VINTAGE τραγούδι!! Το διάλεξα γιατί έχει πολύ όμορφες εικόνες και το αφιερώνω στη μπλογκογειτονιά μας...!!! Αξίζει να το δείτε!


Φιλιά πολλά σε όλες και καλό και δημιουργικό Σαββατοκύριακο!!



39 σχόλια:

  1. Η αυλή σου είναι πανέμορφη!!!!
    Και τα χρώματα τόσο ζεστά και φωτεινά!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με αυτά που μας δείχνεις θα μας δεις καμιά μέρα κάτω από το σπίτι σου!!!Ζηλεύω την αυλίτσα σου και κάποια στιγμή θα την βρω και θα στρογγυλοκάτσω για καφέ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Την οδό την .....επεξεργάστηκες. Άμα όμως περάσουμε και δούμε το πλακάκι στον τοίχο του σπιτιού σου....θα σου έρθουμε σίγουρα επίσκεψη, στην αυλή σου, για καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΛΥ ΝΟΣΤΙΜΟ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ Ο ΚΑΦΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΣ!!!!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΓΛΑΣΤΡΑΣ ΖΩΗΡΟ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ολες οι δημιουργιες σου ΟΜΟΡΦΕΣ αλλα εμενα μου χτυπησε στο ματι πιο πολυ η ΥΠΕΡΟΧΗ δαντελα
    γεια στα χερια σου για ολα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΗΝ ΟΔΟ ΤΗΝ ΕΒΓΑΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΟΥΜΕ;
    ΘΑ ΤΗ ΒΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΒΑΛΕΙΣ!!
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εφούλα μου, χρυσοχέρα μου εσύ!!!!Όλα τέλεια, όλα μα όλα μα περισσότερο μου άρεσε το πλακάκι.... κι εγώ πώς θα σε βρώ μου λές? χαχαχα!!!! Εφούλα επιστρέφω απο την επόμενη εβδομάδα, αρχες του μήνα θα είμαι στο σπιτάκι μου!!!! Σε φιλώ αγαπη μου γλυκιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Όλα με τόσο γούστο φροντισμένα και περιποιημένα!!! Όσο για τη δαντέλλα...την ίδια έχω στο σαλόνι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όλα είναι με γούστο!!!.Η αυλή πολύ όμορφη.Και το τραγούδι πόσες γλυκές αναμνήσεις δεν κρύβει....
    Σου εύχομαι ένα όμορφο δημιουργικό Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμα η γυναικα ειναι χρυσοχερα τι να λεμε τωρα...???Μπραβο βρε Εφακι μου πανεμορφη η αυλη σου ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ!!!Ευχαριστουμε πολυ και για το υπεροχο τραγουδακι..φιλια πολλα καλο Σ/Κ να εχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. stavroulazerva ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΞΕΜΠΛΕΞΕΣ!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!ΦΙΛΑΚΙΑ!

    MARIAVILLIOTI ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ ΜΟΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΝΑ ΕΡΘΕΙΣ! ΜΗ ΓΕΛΑΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΟΥ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    para-kelsoscooks ΚΑΛΑ ΕΣΥ ΕΤΣΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΗΡΘΕΣ, ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΕΛΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    fotolabida1 ΠΟΙΟ ΓΛΥΚΑΚΙ; ΜΠΑΝΑΝΕΣ ΕΙΧΑ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    Ειρηνη Σ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΗΝ ΔΑΝΤΕΛΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ. ΦΙΛΑΚΙΑ!

    Rena Christodoulou ΡΕΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    Kiki μου ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΣΕΝΑ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΩ ΙΟΥ.ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥ! ΕΙΔΕΣ ΟΛΕΣ ΚΑΝΑΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕ! ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο μ'αρέσει!!!!!υπέροχη η αυλή σου!!!!πόσους καφέδες πίνεις την ημέρα????καλο Σ\Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. EΦΑΚΙ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ!!!!!!ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΚΑΙ Η ΓΛΑΣΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΑΝΤΕΛΩΤΟ ΟΛΑ ΟΛΑ!!!!ΑΥΤΗ Η ΑΥΛΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΜΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΑΙΡΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΕΝΑΜΕ ΟΛΕΣ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΡΑΦΑ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΚΑΤΕΒΑΤΑ, ΘΑ ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ! ΒΡΕ ΤΙ ΠΑΘΑΜΕ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΣΑΝΤΡΙΝΑ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΦΙΛΑΚΙΑ!

    maya μου ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΟΥ ΖΩΓΡΑΦΙΣΩ ΕΝΑΝ ΓΑΤΟ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    gwgoula ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΝΤΕΚΟΡ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!

    despina ευχαριστω! ΠΙΝΩ 2-3 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΣΙΤΑ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΈΦη καλησπέρα....άργησα να βγω απόψε....όπως πάντα γουστόζικα καλοστημένα και χαρούμενα....το βιντεάκι τέλειο.. οι εικόνες πραγματικά πολύ ωραίες ...του γούστου μου...θα κάνω τώρα κατάχρηση της φιλοξενίας σου ... θα σχολιάσω της Ζέτας την δουλειά αφου δεν έχω βρει ακόμα τρόπο να μπω στο δικό της να κάνω σχόλιο.Το παπουτσάκι παρα μα παρα πολύ καλό ..όπως επίσης και το μπεζ καφέ που έχει χρώματα που αγαπώ.....φιλάκια κι στις δύοοο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. mia ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! ΟΜΩΣ Η ΖΕΤΑ ΘΕΛΕΙ ΜΑΛΩΜΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΣΟΥ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΗΣ ΤΑ ΨΑΛΛΩ. ΤΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έφη,όμορφη,ζεστή αυλή πλαισιωμένη με τις χειροποίητες δημιουργίες σου!
    Μ΄αρέσουν πολύ οι αλλαγές σου,δίνουν στυλ και χρώμα!
    Από πέρυσι άρχισα ν΄αλλάζω κι εγώ τις πλαστικές γλάστρες-είναι χάλια το καφετί χρώμα τιυς.
    Φιλιά-καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχχ, αυτή η γωνίτσα σου με τρελαίνει και πάλι!!!! Όμορφα χρώματα, να μας φτιάχνουν την διάθεση και όμορφες μουσικές να μας ταξιδεύουν!!! Φιλάκια!! Να περνάς πολύ όμορφα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Άκουσα κερνάς καφέ κι ήρθα!!!!!!! Τέλεια η αυλή σου και με υπέροχα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. τέλειααααααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!! ποιόν γάτο;;;;; πολύ χάρηκα τώρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. eleni ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΟΥ! ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΓΛΑΣΤΡΕΣ ΟΜΩΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ. ΕΛΕΝΗ ΜΟΥ ΒΑΨΕ ΤΙΣ ΜΕ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ . ΣΤΕΓΝΩΝΕΙ ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑΕΙ .
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΕΥΒΟΙΑ!

    Barbara ΑΝΤΕ ΕΛΑ ΓΙΑ ΚΑΦΕ!

    Pavlina ΚΑΛΑ ΑΚΟΥΣΕΣ! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΙΟΜΑΣΤΑΝ ΟΛΕΣ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ωωωω!!!! Τι ομορφη γωνια που εχεις φτιαξει στην αυλη σου!!!! Πολυ ωραια η γλαστρα και το πλακακι!!! Εισαι τοσο δημιουργικη!!!! Παιρνω και μια μπανανιτσα!!! Αχ! σε ευχαριστω για την ευχη σου!!!! Η αληθεια ειναι οτι ποτε δεν γιορταζα και πριν 6-7 χρονια εμαθα απο καποιον οτι εχω γιορτη! Της Αγιας Μυρτιδιωτισσας! Νομιζω πως το ονομα μου ειναι αρχαιο ελληνικο αλλα δεν ειμαι σιγουρη!
    Ειναι ωραιο ομως να παιρνει καποιος ευχες και σε ευχαριστω πολυ πολυ!!! Εισαι πολυ γλυκια!!!
    Να εχεις μια υπεροχη Κυριακη!!! Πολλα φιλια!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Maya ΕΙΠΑΜΕ ΕΣΥ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ , ΕΓΩ ΤΟ ΤΣΑΜΕΝΟ ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΕΞΩ!!!!!!! ΟΜΩΣ ΘΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΩ ...ΛΕΣ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. mirsini's creations Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ Η ΖΕΤΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΠΕ , ΤΟ ΕΙΔΕ ΣΤΟ ΤΗΛ. ΤΗΣ ΠΡΙΝ . ΑΑΑ! ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ, ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΜΥΡΣΙΝΗ! ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η αυλίτσα σου πανέμορφη, φαντάζομαι την έχεις στολίσει με ένα σωρό δημιουργίες σου!!!
    Και μόνο που βλέπεις την χαρούμενη αυτή γωνίτσα, σου φτιάχνει η διάθεση!
    Φιλάκια, καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αν μας δεις αγκαζαμέντε καμία μέρα με την Παράκελσο μην εκπλαγείς...το πλακάκι θα φταίει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πέρασα τη βόλτα μου και ξεκουράστηκα!!Μια καλή Κυριακή σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλή μου αυτά τα έργα μου που έχεις δει στα τελάρα είναι ντεκουπάζ δεν τα ζωγράφισα εγώ αλλά ο Σαγκάλ και ο Γύζης!!! εγώ μονάχα ένα γατάκι πρόσθεσα σον πίνακα "γενέθλια" του Σαγκλάλ..με ξέρεις τώρα!!! θα χαρώ πολύ αν κάποια στιγμή ζωγραφίσεις γατάκι μου!!!!happy Sunday!!!! kisses!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΦΗ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ;;;!!!ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΗΛΟ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΟ ΤΗΛ.ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑ ΚΕΦΙΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑ ΦΡΑΠΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΝΟΥ ΜΟΥ!!!!ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΕ ΤΙ ΑΓΧΟΛΥΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΗΛΟΣ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. MAYA MOY ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΞΕΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΗΝΟ ΠΟΥ ΒΑΦΤΙΣΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΔΙΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΖΩΓΡΑΦΟ ΜΑΣ. ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΕΝΝΟΩ ΕΧΕΙΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ. ΘΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΘΕΛΕΙΣ ΘΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΩ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΕΛΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ! ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΙΑ ΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΩ! ΧΕΙΜΩΝΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΜΑΖΕΨΩ.ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΧΑΡΑ ΑΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ GOOGLE EARTH Η ΠΑΡΑΚΕΛΣΟΥ ΕΛΑΤΕ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εφάκι βρήκαμε τρόπο και αφαιρέσαμε το μωσαϊκό!!Ετοίμασε καφέ, ερχόμαστε!!!
    Ομορφη γωνιά με τις εξίσου πολύ όμορφες προσωπικές πινελιές σου!!Η δαντέλα υπέροχη!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πολύ όμορφοι συνδυασμοί...με ωραία χρώματα αλλά και ιδέες......νασαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλή μου εγώ οικονομικά σπούδασα,δεν ήμουν στο πολυτεχνείο :o μάλλον με μπερδεύεις με κάποια άλλη χιχι!!! happy Sunday!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Άφησα την αυλίτσα μου και ήρθα στην δική σου… έτσι για να αλλάξω παραστάσεις… τι νόμιζες πως δεν θα βρω την διεύθυνση επειδή επεξεργάστηκες την Φωτογραφία??? Την φανέρωσαν τα όμορφα χρώματα στις γλάστρες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΡΩΤΗ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΦΟΥ ΕΙΣΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    home made ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΕΙΤΟΝΙΣΣΑ!

    maya ΣΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΣΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΛΕΣ ΤΕΧΝΕΣ. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ,ΚΛΠ ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΠΟΔΗΛΑΤΗΣΑ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή