Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Old Chairs....Before & After....!!!

Αγαπημένες μου φίλες κ αγαπημένοι μου φίλοι γεια σας!! Σήμερα θα σας δείξω τρεις καρέκλες που έβαψα για την αυλή, στις αρχές του καλοκαιριού...

BEFORE:
AFTER:
Επίσης, σας δείχνω τα υπέροχα δώρα που μου έστειλε η Ρούλα μας από την Κρήτη...Την ευχαριστώ μέσα από την  καρδιά μου και εύχομαι να είναι πάντα καλά!!

Ακόμη, ευχαριστώ για μια ακόμα φορά, την φίλη μου beauty Marcela για ένα ακόμη υπέροχο βραβείο που μου έδωσε!!! 

Καλό υπόλοιπο της Εβδομάδας...Σας φιλώ!!

84 σχόλια:

  1. Hello there
    Hope you have had a good summer.

    What a gorgeous combination of colours you have chosen for those chairs. That particular shade of blue is very nice indeed.
    Beautiful skirt or is it a dress?

    keep well
    Amanda :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλωσόρισες..σε χάσαμε
    μου άρεσε πολύ η δεύτερη καρέκλα τα χρώματα της
    συγχαρήτηρια για τα δώρα και το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι καρεκλίτσεες όλες κούκλες!Μεγειά το βραβειάκι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα!!!
    Μ' αρέσει πολύ που έχεις βάλει τόσο χρώμα στην βεράντα σου!!!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν σε πιστεύω !! τι ωραία που τα έβαψες όλα Εφάκι μου !!! μήπως, λέω μήπως έρχεσαι προς Κορινθία μεριά, δίπλα στο Λουτράκι, για να βαψεις και κατι δικές μου καρεκλίτσες που περιμένουν ποοοοολύ καιρό την σειρά τους που δεν την βλέπω να έρχεται !!!!!!!!!!! γεια στα χεράκια της Ριρής που όντως είναι χρυσά. !!! συγχαρητήρια για το βραβείο το αξίζει το μπλοκ σου !!!!

    σε φιλώ πολύ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άχ! νοικοκυρούλα μου!...όμορφα χρώματα!....και τις συνδύασες τέλεια!!....Το δωράκι σου Έφη να το χαρείς!...
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εφακι μου ειναι ολα παραμυθενια μπραβο κοριτσι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Εφάκι!!Πολύ ωραία ταίριαξες τά χρώματα στίς καρέκλες!!Εγιναν φανταστικές!Συγχαρητήρια γιά τό όμορφο βραβείο τής φίλης Marcela!Καλό μεσημέρι!Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εφούλα μου....καλως ώρισες παλι ...οπως μας δείψχνεις το καλοκαιρι σου το αξιοποιησες δεόντος...πολύ ωραίες εγινα οι καρέκελες σου ..εχω ακριβώς δύο μεταλικές τις ίδιες και ειναι ασπρες βαμένες..καταλαβες για ποιόν χτυπαει η καμπάνα...χι..χι.. ωραια ιδέα...να χαιρεσαι το βραβείο σου..και ελπίζω να σου ειναι χρήσιμα τα δωρακια σου φιλακια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Très jolie publication... des idées riches pour donner une seconde vie aux choses...
    Gros bisous

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου,Έφη μου,πάντα με ομορφιές!
    Όαση έχεις κάνει τη βεράντα και την αυλή σου-πολύ μ΄αρέσουν οι διακοσμητικές προτάσεις σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστικές οι καρέκλες,Έφη!!Αλλά και τα δωράκια σου,δεν πάνε πίσω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Έφη μου οι καρέκλες έγινα υπέροχες ειδικά η πρώτη με τα ροζάκια πανέμορφη!!Όσο για τα κρητικά δωράκια τι να πω πολλή ευγενική η χειρονομία της Ρούλας!!Φιλάκια και καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικές οι καρεκλίτσες Έφη μου....να χαίρεσαι και τα δωράκια σου. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. GOOD DAY, EFFIE COLLEAGUE!
    CONGRATULATIONS FOR GIFTS THAT WON AND RESTORATIONS BY THE CHAIRS. EVERYTHING WAS VERY PRETTY.
    APPEARS IN MY BLOG TO SEE MY RECENT WORKS, OK?
    HAVE A BEAUTIFUL THURSDAY.
    BIG HUG.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Gratuluję dobrego pomysłu. Efekt jest wspaniały. Gratuluję również prezentów. Pozdrawiam:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Επιτέλους γύρισες στην γειτονιά!!!!!!!! Μας έλειψες εσύ και οι όμορφες δημιουργίες σου!!!!!!Πολλά φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Dear Effie, you made a gorgeous trasformation. I love especially the first chair. Congratulations for the gift, very lovely.Your corner with the decorations on the little table is so nice. Good luck for your father.
    Kisses
    Alesandra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλώς την!!!!! Υπέροχες οι καρέκλες, ειδικά η πρώτη!!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ozdoby jakie stosujesz w swoim domu, są godne najlepszej gospodyni. Pozdrawiam z Polski.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εφη οι καρεκλες εγιναν καταπληκτικες!Μπραβο σου, ειδες καμια φορα απο τα παλια βγαινουν ομορφα καινουργια!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το πόσο μου αρέσουν αυτές οι μεταμορφώσεις παλιών αντικειμένων, δε λέγεται... Πολύ όμορφες έγιναν οι καρέκλες σου Έφη μου!! Να χαρείς το βραβειάκι και τα δωράκια σου!!
    Σε ευχαριστώ πολύ-πολύ και για τις ευχές σου!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Που είσαι Έφη μου και σε έχασα. Οι καρέκλες σου πολύ όμορφες.Ελπίζω να είσαι καλά .Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Ξανάνιωσαν" οι καρέκλες Έφη, μέσα από τα χέρια σου!! Και βρήκαν την θέση που τους αξίζει μέσα στην αυλή σου. Τα δωράκια από τις καλές φίλες, όμορφα. Να τα χαίρεσαι, όπως και το βραβείο σου!!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλώς το Εφάκι μας!!!! Καταρχάς οι μεταμορφώσεις είναι special!!! Oμως και τα δωράκια σου δεν πάνε πίσω! Πανέμορφα! Και βραβειάκι βλέπω... ποιος τη χάρη σου με τόση αγάπη που παίρνεις! (την αξίζεις βέβαια!!!) Βρε φιλενάδα, που χάθηκε το Ζετάκι? Μας έλειψε!!! Πες της να κάνει καμιά ανάρτηση ε? (ελπίζω να'ναι όλα καλά!) Πολλά φιλάκια κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τί όμορφες γίναν οι καρέκλες ,ωραία χρώματα σου χαλαρώνουν το μυαλό ,μας έλειψες ,να χαρεις τα δωράκια σου και το βραβειάκι σου,φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ ωραία η αλλαγή,τέλεια χρώματα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. My dear Effie,
    Thanks to answer and how much I love see your post here!
    You said your health problems of your father. But now is he really ok? I hope so.

    I like your chairs.
    And the embroidered apron is fabulous. Great!
    Kisses on your heart

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Tαίρι η βεράντα σου αποκλείεται να βρει, πολυτάλαντη Εφούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Οι καρέκλες έγιναν πανεμορφες και ταίριαξαν απίστευτα με τον περιβάλλοντα χώρο και τα υπόλοιπα έπιπλα.
    Τα δωράκια σου εξαιρετικά!
    Φιλιά Εφάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Πολλά ακόμη σου εύχομαι!! όσο για τις καρέκλες απίστευτες!! Ειδικά η πρώτη, τέλεια!!!!! Τα χρώματα είναι υπέροχα!! Να χαίρεσαι και τα δωράκια σου!!
    Καλό βράδυ, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΠΑΜΕ ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΑΣΕ ...ΤΣΟΥΠ ΚΑΙ ΗΡΘΕ Η ΑΝΟΙΞΗ!!!!ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΦΑΚΙ ΜΟΥ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΡΦΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!!ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Η ΠΡΩΤΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΤΑΙΡΙΑΞΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ.Η ΓΩΝΙΤΣΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΡΟΥΛΙΤΣΑΣ ,ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΟΝΑΚΙ ΟΝΕΙΡΟ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Εφη μου καλωσόρισες καλο Φθινοπωρο να εχεις.Τις καρεκλιτσες τις εκανες καινουργιες,γεια στα χερακια σου.Τα δωρακια σου απο την Ρουλα πολυ ομορφα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΝΤΕ ΕΦΑΚΗ ΜΟΥ ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΟΥ...ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΟΥ!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλώς την! Ελπίζω όλα καλά !!
    Πολύ όμορφες οι καρέκλες σου (και όλο το ντεκόρ, όπως πάντα) αλλά και τα δώρα της Ρούλας υπέροχα!
    Να τα χαίρεσαι Έφη μου ! Φιλιά και καλό ξημέρωμα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εφάκι καλώς όρισες και καλό φθινόπωρο. Αυτή η βεράντα έχει γίνει παράδεισος, είμαι σίγουρη ότι σου το αναγνωρίζουν. Πολύ όμορφα τα δώρα σου, να είσαι καλά, φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εφάκι μου, πολύ όμορφη η παρέμβαση σου στις καρέκλες σου, ταίριαξαν απόλυτα με το χώρο και έγιναν ολοκαίνουργιες.
    Παραπονάκι : έβαλες εμένα στη γειτονιά και χάσαμε εσένα?
    Αν θέλεις πέρασε από το σπιτάκι μου, υπάρχει ένα βραβείο να παραλάβεις.Κανονικά θα έπρεπε να είσαι πρώτη στη λίστα των παραληπτών, σαν την πρώτη μου φίλη στη γειτονιά (που προσκάλεσε και όλες τις δικές της,να μ΄επισκεφθούν), αλλά έβαλα όλες τα σπιτάκια, με τυχαία σειρά.Σε γλυκοφιλώ και μη σε χάσουμε πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλά, οι καρέκλες... δεν το συζητώ, ΤΕΛΕΙΕΣ! Εφάκι, φαντάζομαι την αυλή σου: Παράδεισος! Έχεις μεράκι και όλο της φτιάχνεις... Να χαρείς τα δωράκια σου και το βραβείο!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Εφάκι που είσαι;μας έλειψαν οι κατασκευές σου!!!!!πάρα πολύ όμορφες οι καρέκλες σου!!!!!!να χαρείς τα δωράκια σου!!!!!φιλιά καλό σκ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Που'σαι και σε χάσαμε?? Ομορφες οι καρεκλίτσες σου! Και πολύ όμορφα τα δωράκια σου !!! Καλό Σ/Κ να'χεις !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. τελεια Ολα!!!!Μπράβο έφη!!!Μπράβο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. άντε Εφη...σε πεθύμησα!!!-)))
    τέλεια η μεταμόρφωση,έκανες υπέροχη δουλειά-συγχαρητήρια!!!
    Και το δώρο της Ρουλας είναι όμορφο-))
    και το βραβείο σου,και ΟΛΑ!!!!
    πολλά φιλιά,και μην χάνεσαι-)))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΟΟΟΟ..ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ...!!!!!!
    ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΕΣ!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ...
    ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΡΩ ΠΟΛΥ ΝΑΤΑ ΛΕΜΕ...
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ- ΣΟΦΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μια χαρά γίνανε οι καρέκλες σου τις αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο!!Να χαίρεσαι τα Ρουλοδωράκια!!!
    που ειναι φτιαγμένα με περίσσια αγάπη και μεράκι!!! Φιλάκια Εφη και καλό απογευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Dear Effie,
    congratulations on the chairs,
    I like very much,
    especially the first.
    The apron is beautiful!
    Best wishes for your dad
    I hope everything is okay.
    kisses,
    Letizia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλοκαιρινές καλοκαιρινές οι καρεκλίτσες!!! Τα δωράκια της Ρούλας είμαι σίγουρη ότι θα τα χαρείς!!! Φιλάκια Εφάκι μου!!! Καλό ΣΚ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. γεια σου εφούλα! ναι ναι η φόρα είμαι και είμαι καλά!
    λατρέυω αποχρωσεις μωβ - λιλά είναι φανερό..
    σε φιλώ και καλό μας φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΕΦΗ ΜΟΥ ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ !!!ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!ΤΑ ΔΩΡΑ ΤΗΣ ΡΟΥΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ Σ/Κ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Εφούλα μου οι καρέκλες σου έγιναν καταπληκτικές, μπράβο!!!Τα δωράκια της Ρούλας είναι υπέροχα, να τα χαρείς!
    Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Καλημέρα,Έφη!Ένα γλυκό πιγκουινάκι σε περιμένει στο blog μου!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Εφούλα μου πανέμορφες οι καρέκλες σου και πολύ καλοκαιρινές!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Gosto das cores das cadeiras e o bordado é magnífico.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    彡♪♫°¸.•♫°`

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γειά στα χέρια σου τα μαγικά! Θαύματα κάνουν! Μπράβο Έφη μου, η σελίδα σου είναι πάντα μια νότα φρεσκάδας και ομορφιάς. Να είσαι καλά! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. xρυσοχέρα μου!!!... και τι ωραία χρώματα!!!... και ωραία όλα σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Καλημέρα Έφούλα !! Καλό μήνα !
    Οι καρέκλες έγιναν όμορφες (ειδικά η ροζ), ελπίζω να είναι καλή και η διάθεση :)
    Σε γλυκοφιλώ ματς μουτς !! Μεγειά και το δωράκι σου από την Κρήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Έφη να χαίρεσαι τα δωράκια σου και το βραβειάκι σου!!
    Οι καρεκλίτσες αλλά και ο χώρος σου όπως πάντα νοικοκυρεμένος και
    με πολύ πολύ γούστο και γλύκα!!
    Νάσαι καλά, καλό μήνα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. εφουλα καλο μηνα κοριτσι!
    μαρεσει πολυ ο τροπος που σκεφτεσαι και που δημιουργεις..σιγουρα το σπιτακι σου θα ναι ευτυχισμενο με τοσες ομορφες δημιουργιες σου!σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Εφη...τί απίθανη μεταμόρφωση είναι αυτή...!!!!!!!!
    υπέροχα χρώματα και ο συνδυασμός τους καταπληκτικός...
    η καρέκλα που συνδυάστηκε με το ύφασμα της κούνιας είναι απίστευτη μεταμόρφωση...
    τελικά,τίποτα δεν πάει χαμένο όταν έχεις το γούστο και τη διάθεση να το αναγεννήσεις...
    μπράβο σου...!!!

    ( πέρασε μιά βόλτα από τη Βίκη να δεις τη συνταγή με το συκοπάστελο που ζήτησες:
    http://tastefull.gr/content/sikopasto-sikopastelo#comment-10567


    φιλιά πολλά και καλό σου μήνα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Wow beautiful chairs!!!!
    The award says: the real beauty is in the simple!!!
    (I long time....I was model)
    Have a wonderful week, dear friend!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Διάλεξες υπέροχα χρώματα για τις καρεκλίτσες!!!
    Μου άρεσε πολύ ο συνδυασμός!!!
    Και το δωράκι... θαυμάσιο!!!
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καταπληκτικά τα χρώματα!!! πολύ καλό βράδυ σου εύχομαι και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Καλό μήνα δραστήρια και πολυάσχολη Εφούλα μας!!! Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Πολύ χαρούμενα χρώματα,
    μπράβο Εφάκι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Kαλημερα Εφη.Ωραιες οι καρεκλιτσες σου,μεγεια τα δωρακια σου!!!
    Καλο μηνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. EΦη μου...καλησπέρα...είμαι εδώωωωωω....δεν βιάζομαιιιιιιι...πάω να σεργιανίσω στο σπιτάκι σου με την ησυχία μου...έχεις μαρή τίποτα...ετοιμάσει...γιατί πεινάω...χα ΦΙλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Έφη μου, έλα πίσω και γράψε μου ατάκα!Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Thank you, lovely friend!!!
    Have a nice sunday!!!
    Besos, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Καλοκαίρι = χρώμα!!! Υπέροχες οι καρεκλίτσες, πολύ χαρούμενες... σαν να σε φωνάζουν έλα να χαλαρώσεις να πιεις ένα καφεδάκι :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Πολύ όμορφες οι καρέκλες Έφη μου όμορφη!!!Όσο για το δωράκι της Ρούλας τέλειο!!Χρόνια σου πολλά , πότε γιόρταζες γλυκούλα μου και δεν το πήρα είδηση;;;!!!!Χαρά και ευτυχία!! φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Εφάκι καλημέρα.
    Πολύ όμορφες οι καρέκλες σου, τα before και τα after με ξετρελαίνουν!!
    Και τα δωράκια σου τέλεια.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Γλυκό μου Εφάκι με τρέλανες με τις καρέκλες...Μα πόσο τέλειά ιδέα και τι υπέροχο αποτέλεσμα!!!Ιδιώς η χρωματιστή είναι τρέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Biutifull! Bello! Sono italiana, ciao.
    Mi mandi tue mails?
    silvana.cariello@libero.it

    ΑπάντησηΔιαγραφή