Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2011

Βραβεία...!!

Αγαπημένες μου φίλες Καλή Εβδομάδα!! Ο καιρός χειμώνιασε και εδώ βρέχει από εχθές.. 






 Η φίλη μου Lyriel από το spittingdragon.blogspot.com (BiScoto) μου έδωσε 2 βραβειάκια και εγώ τα πήρα μετά χαράς.... Το πρώτο βραβείο είναι αυτό του "one lovely blog award"


Και το δεύτερο έχει να κάνει με 7 πράγματα για μένα που δεν ξέρετε....


1)Είμαι αριστερόχειρας. Γράφω με το δεξί όμως γιατί με αναγκάσανε μικρή, όλα τα άλλα με το αριστερό.
2)Θα ήθελα να είχα γεννηθεί το 1940 στο Λος Άντζελες κοντά στο Hollywood. Να ζήσω όλο το μεγαλείο...
3)Μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός και καρφίτσωνα το σήμα της TWA στα ρούχα μου.. χαχαχα
4)Στην καρδιά μου μιλάει μόνο η ελληνική λογοτεχνία
5)Πεθαίνω για ιταλικό κινηματογράφο
6)Μου αρέσουν οι κωμωδίες και οι περιπέτειες
7)Ζω υπομονετικά το σήμερα, το μέλλον με φοβίζει


Τα 15 βραβεία 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου