Welcome!!

Welcome!!
Welcome!!

Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Για την Ελλάδα ρε γαμώτο!!


Φίλες μου γειά σας!!!
Αυτό το λίγο χρονικό διάστημα που είμαστε μαζί, παρακολουθώ όπως και εσείς διάφορα blogs με σκοπό να δω τα όμορφα πράγματα που δημιουργούνται από τον γυναικείο πληθυσμό σε χώρες του εξωτερικού...
Διαπιστώνω ότι επικρατεί πολύ ροζ τριαντάφυλλο, δαντέλα και σκουριά. Είδα ξύλινα έπιπλα σκασμένα και σαρακοφαγωμένα υποτίθεται από τον χρόνο, είδα λευκά σεντόνια με δαντέλες που τις πουλάνε με το μέτρο και όχι με την βελόνα ή το βελονάκι που έφτιαχναν οι γιαγιάδες μας και πολλές από εσάς! Είδα μπαλέτες σε βεράντες, είδα λάστιχα αυτοκινήτου για γλάστρες, αλλά κυρίως πολλά τριαντάφυλλα!! Τόσα που τα βλέπω ακόμα και στον ύπνο μου! Είδα μακρουλές, αδύνατες, ροζ καρδούλες σαν να'ναι από υποσιτισμένους ερωτευμένους... Λόγω κρίσης λέτε;;; (Γνωρίζω βέβαια ότι το σχήμα της προέρχεται από τις καραμέλες μέσα στα νάυλον σακουλάκια) Είδα μέχρι φρούτα ντυμένα με πλεκτό βελονάκι... Έπεσα κι εγώ στην παγίδα! Έφτιαξα μια Vintage κάρτα και τώρα που το σκέφτομαι ευτυχώς που δεν έβαλα τριαντάφυλλα!!!!! Μου αρέσουν πολύ τα παλιά αντικείμενα, τα ενθύμια από τους προγόνους μου τα έχω σε περίοπτες θέσεις στον χώρο μου! Αλλά μέχρι εδώ!!!!!! Παν μέτρον άριστον! Παρουσιάζω μια διακόσμηση ελληνικής αυλής για να την δουν οι φίλες μας στο εξωτερικό διότι εσείς γνωρίζετε και δεν σας κάνει εντύπωση!!!



Μαξιλάρια κεντημένα στο χέρι με κοτόν περλέ







Αγνό κερί μέλισσας

Βλέπετε πλακάκι ζωγραφισμένο από εμένα...




Κόκκορας και υφαντό





και φυσικά Διδώ Σωτηρίου....







Στην υγειά μας!!!!!!!!!!! 






24 σχόλια:

  1. Όλα τα καλά βλεπω στην ανάρτιση σου σήμερα!!! Πολύ ωραια και πολύ Ελληνικά-παραδοσιακα!!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαμά ο καφές ήταν υπέροχος!!! Έτσι ελληνικό και μερακλίδικο να μου τον κάνεις κάθε πρωί που λέει και ο GG...

    Δείτε και τις δικές μου δημιουργίες στο
    http://zetasmagicworld.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΦΗ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΜΕΡΑΚΛΙΔΙΚΟ!!!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΗ ΓΩΝΙΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα είναι τόσο χαρούμενα και υπέροχα! Μυρίζουν ΕΛΛΑΔΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έφη, πόσο χάρηκα με την επίσκεψή σου η οποία στάθηκε αφορμή να βρω το blog σου! Ειλικρινά σου το λέω, με τη τελευταία σου ανάρτηση, έκανες τη διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. einai yperoxi i diakosmisi sou ...ta latrepsa olaa!!! apo kentinta mexri sto flitzanaki tou kafe... akrivws etsi thelw kai egw na kanw to spiti mou..otan to ftiaskw paradosiaki elliniki diakosmisi!!! sigoura ta ksena blog exoun zilespei apo tis omorfies sou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΑΠΑΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΔΕΙΞΕΣ !!!!!! ΘΑΥΜΑΣΑ ΤΑ ΚΕΝΤΗΔΙΑ ΗΠΙΑ ΤΟ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΕΦΑΓΑ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΑΠΟΛΑΥΣΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΧ ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ !!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΕΦΗ ΜΟΥ!!!!!ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΝΟΙΚΟΚΥΡΟΣΥΝΗ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ , ΜΑΡΙΑ , ΡΕΝΑ , ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ , ΜΑΙΡΗ , ΕΛΕΝΗ-ΤΖΕΝΗ , ΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΖΕΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΩ . ΤΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΩΤΕΣ ΩΡΕΣ , ΜΕΡΕΣ , ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΕΛΑΡΓΟ [ ΠΟΥ ΗΡΘΕ ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΟΥΤΟΣ ! ΣΤΟ ΠΕΜΠΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΒΡΗΚΕ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ] ΚΕΝΤΟΥΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΧΝΩ ΤΟΝ ΕΓΓΛΕΙΣΜΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφα πράγματα είναι αυτά...Τα μαξιλάρια,η ζωγραφιά σου,ο ελληνικός καφεδάκος...Μυρίζει Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτα τα αριστουργήματα πρέπει να συνεχίζουμε να τα κεντάμε και να στολίζουμε τα σπίτια μας που έχουν γίνει μονόχρωμα χωρίς να φαίνεται η ομορφιά της ψυχής της νοικοκυράς.Η παράδοσή μας δεν πρέπει να χαθεί γιατί είναι απο τις πιο όμορφες! Συγχαρητήρια για όλα όσα μας έδειξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΥΡΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΦΗ ΜΟΥ ΑΠ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΩ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΖΕΥΩ ΑΝΟΙΓΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ. ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΣΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΙ....!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΦΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΥΛΕΣ!!!!ΚΙ ΕΓΩ ΖΗΤΗΣΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ .ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΟΡΤΑΤΙΦ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΤΑΝΤΕ ΚΙΚΗ» ΠΑΤΑΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ ΩΣ...(ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΙΣ) ΜΕΤΑΣ ΠΑΣ ΣΤΟ BLOG ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΤΑΣ ΠΡΟΣΘΗΚΗ GADGET ΠΩΣ ΒΑΖΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΙ ΕΚΕΙ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΦΩΤΟ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΙΟΥ!!!!ΘΑ ΧΑΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΥΤΑΛΙΟΥ ΚΕΡΑΣΙ ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΤΟ BLOG ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΚΑΡΔΙΑΣ. ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΤΡΑΓΑΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι φιλόξενη γωνιά;;; θυμήθηκα με νοσταλγία την εποχή που πίναμε καφέ στην αυλή της γιαγιάς μου!!!σ' ευχαριστώ Έφη μου!!! Φυσικά και θα έπρεπε να διατηρούμε τις παραδόσεις μας! αλλά είναι οι ρυθμοί της ζωής μας πλέον τέτοιοι που δεν επιτρέπουν τέτοιες πολυτέλειες, δυστυχώς!!! Ποιός προλαβαίνει να λευκάνει και να κολλαρίσει αυτά τα αριστουργήματα στην εποχή μας;;; Πρακτικά πράγματα πλέον, απλά, σκέτα, γυμνά, για να προλάβουμε να ζήσουμε και λίγο... φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΑΝΗ , ΕΙΠΕΣ ΄- ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ! ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ !!!! ΤΟΝ ΚΑΦΕΔΑΚΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΝΕ ΧΩΡΙΣ ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΑΥΛΕΣ . ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΘΕΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΚΟΠΕΛΛΕΣ . ΘΥΜΑΜΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΚΟΨΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΑΝΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΥΡΕΛΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΚΟΨΑ ΤΗΝ ΦΟΥΣΤΑ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΟΥΡΕΛΑΚΙ!!! ΣΤΗΝ ΑΥΛΙΤΣΑ ΜΑΣ ΠΟΣΕΣ ΧΑΡΕΣ !!! ΜΑ ΟΤΑΝ ΕΡΧΟΤΑΝ Ο ΘΕΙΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΞΕΝΑ ΕΚΕΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΤΟ ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ! ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΑΣ ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γειά σου Έφη. Πολύ όμορφη η γωνίτσα σου. Νοσταλγική θα έλεγα. Δεν ξέρω γιατί όμως. Ενώ δεν έχω μεγαλώσει σε τέτοια διακόσμηση ούτε έχω χωριό, μου μοιάζει πολύ οικεία. Είναι περασμένη στο DNA μου??? Μήπως καταβάθος είμαι η κλασική νοικοκυρά, δούλα και κυρά???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ! ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΜΕΓΑΛΩΣΑ ΣΕ ΧΩΡΙΟ ,ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΣΠΙΤΙ ΣΕ ΧΩΡΙΟ ΝΑ ΠΑΩ ,ΔΥΣΤΥΧΩΣ !!!! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ,ΟΙ ΜΑΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ . ΧΑ ΧΑ ΧΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!! ΕΜΕΝΑ ΔΕ , ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΖΟΜΑΙ . ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΩ ΚΑΤΩ !!! ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΜΕΡΑ ΒΑΡΒΑΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Hi. Do you speak English?
    I'm from:
    http://aprendizdarte.blogspot.com

    You have visited my blog.
    I'm speaking English but my language is Portuguese.
    I was very happy when I saw your post,
    but I can´t understand what says:
    "ΜΠΡΑΒΟ!!!"
    I've tried Google Translate but it means "MRPABO", and I don't know.

    Greek is very difficult, but I love to know you and your blog!

    I will try to talk to you, ok? You prefer in English or in Portuguese and you say in Greek and so God help us :)))

    Now, I want to tell you: I like your work, and I think these needlework are like our Viana do Castelo's needlework. I think so. And these are beautiful.
    And the cock like our Barcelo's cock. Very similar! Look for them and you see!

    So, at rest, my name is Graça, in English is something like "Grace", I don't know your name.

    I am brazilian, but I'm living in Portugal a very long time, and I like to continue talking with you. I apologize because my English not very good, but I speak English better than I speak Greek :)))

    kiss in your heart

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. GRACA , WELCOME TO GREECE ! WELCOME TO MY BLOG! I AM SO HAPPY , I HAVE A BRAZILIAN FRIEND FROM PORTUGUESE !!!!!!!!!!!! NICE TO MEET YOU , KISSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χαιρομαι ιδιαίτερα που βρήκα το μπλοκ σου, μετά απο το σχόλιο σου στο δικό μου!! Η ανάρτηση σου με τα ελληνικά είδη....είναι φοβερή! συμφωνώ απόλυτα για τα πολλά τριαντάφυλλάκια! Ναι μεν όμορφα...αλλά υπάρχουν και άλλα πράγματα! Χαιρετίσματα πολλά, επίσης από Αθηνα- την βόρεια μεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΑΝΝΑ , ΤΑ ΝΟΤΙΑ ΠΡΟΑΣΤΕΙΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙΣΤΕΛΝΟΥΝ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ !!!!!!!!!!!!!ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή